FAQ - Intrebari frecvente
I = INTREBARE
R = RASPUNS
Click here to translate this page !!!
#
I: Nu ma pot inregistra ca membru pe site! De ce ? Am incercat de mai multe ori, am completat toate campurile si cand dau submit ma arunca in aceeasi fereastra, sa completez anumite campuri din nou, desi le completasem in prealabil.
R: Nu va puteti inregistra pe site pentru ca nu aveti invitatie. Inregistrarea pe acest site se face numai pe baza unei invitatii primite din partea unui membru Clape.ro. Pentru a afla cum poti primi o invitatie, citeste mai jos la sectiunea "Cum pot sa devin membru pe acest site" ...
#
I: Cum pot sa devin membru pe acest site ?
R: Inregistrarea ca membru pe acest site, se poate face numai pe baza unei invitatii
---> numele si prenumele vostru, ocupatia/profesia dumneavoastra, localitatea de
resedinta si tara (tara doar pentru cei care nu sunt din Romania).
---> motivul pentru care doriti sa deveniti membru.
---> mentionati daca ati citit, intelegeti si sunteti de acord cu conditiile de utilizare si
regulamentul siteului.
Daca nu specificati aceste date, cererea dumneavoastra nu va fi acceptata de catre administratori!
Respectati toate aceste cerinte, si totul va fi ok. Daca cererea dvs va fi acceptata de catre administratori, veti primi un email pe adresa specificata de catre dvs, in care o sa aveti un link de confirmare pe care va trebui sa dati click. Acel link o sa va redirectioneze catre pagina de inregistrare ca membru pe site, unde va trebui sa completati toate datele cerute, cu date reale!
Va rugam sa verificati si folderul SPAM al casutei voastre de email, deoarece emailul care contine invitatia, poate ajunge in folderul SPAM.
#
I: Cum pot sa obtin o invitatie pe acest site ?
R: Orice membru de pe Clape.ro va poate trimite o invitatie, sau puteti trimite aici o cerere direct catre administratori.
#
I: In cat timp primesc invitatia, si cum procedez ?
R: Odata facuta cererea pentru invitatie, poate dura cateva zile pana cand aceasta va fi verificata de catre unul dintre administratorii siteului.
Dupa ce cererea dumneavoastra pentru invitatie, este verificata si acceptata de catre un administrator, veti primi un email cu titlul si textul urmator: "You were invited to join Clape.ro..... Invita?ie >>> Alăturaţi-vă acestei mari comunită?i online: Clape.ro
Dacă a?i primit acest email, înseamnă că cererea dumneavoastră de înregistrare pe Clape.ro a fost acceptată ?i vă pute?i creea un cont pe site. Dacă, după primirea acestui email încerca?i să vă înregistra?i ?i nu vă pute?i creea cont pe siteul Clape.ro, înseamnă că, ori de?ine?i deja un cont pe siteul Clape.ro ori nu a?i completat corect câmpurile din formularul de înregistrare de pe site.
Pentru a vă înregistra pe site, faceţi click aici.".
Va rugam sa verificati si folderul SPAM al casutei voastre de email, deoarece emailul care contine invitatia, poate ajunge in folderul SPAM.
Dati click pe acel link, si veti fi redirectionat catre pagina de inregistrare a siteului Clape.ro, unde va trebui sa completati cu atentie toate campurile obligatorii.
Pe pagina de inregistrare, va rugam sa cititi cu mare atentie tot ce scrie, si sa completati cu atentie formularul, completarea incorecta a acestui formular, sau cu date incorecte va duce la imposibilitatea creerii contului dumneavoastra! (Atentie la CASE-SENSITIVE, cititi aici ce inseamna asta.).
Dupa ce ati completat corect toate datele cerute si ati apasat pe butonul de jos "Register" veti primi pe un email de verificare a inregistrarii cu urmatorul text: "Welcome to Clape.ro
Your account is currently marked as being inactive. To activate your account please go to the following link: clape.ro/signup.php?activate.13069.8855dc5c9b9acf98c3fefe4h8af7e505" ...
Va trebui sa dati click pe link-ul de activare, pentru a activa contul nou creeat. Daca totul este in regula si contul vostru a fost activat, va fi afisat acest mesaj:
Registration activated
Your account has now been activated, please click here to login.
Thank you for registering at Clape.ro
Abia dupa activarea contului vostru va veti putea autentifica pe site.
#
I: Nu am primit invitatia pe email. De ce ?
R: 1 - De multe ori, emailul pe care-l primiti poate ajunge in folderul "SPAM" al casutei voastre de email, in loc sa ajunga in folderul "INBOX". Verificati folderul "SPAM" al casutei voastre de email si marcati emailul primit ca fiind "Not Spam". Dupa aceea, adaugati la contactele voastre, adresa de email a siteului Clape.ro:
2 - Daca in termen de aproximativ 7 zile nu gasiti invitatia nici in folderul SPAM al casutei voastre de email, atunci inseamna ca cererea voastra nu a fost acceptata, ori pentru ca nu ati completat toate datele cerute ori pentru ca ati detinut deja un cont pe Clape.ro.
#
I: Am primit invitatia pe email, am dat click pe linkul de activare, si tot nu ma pot inregistra pe site. De ce ?
R: 1 - Verificati data la care ati primit emailul de activare. Daca au trecut mai mult de 3 zile (72 de ore) de la data primirii mesajului de activare, invitatia dumneavoastra expira. Daca doriti sa va inregistrati pe site, veti avea nevoie de o alta invitatie.
2 - Adresa dvs de email trebuie sa fie @gmail.com sau @yahoo.com , nu sunt acceptate orice adrese de email, cum ar fi adresele de email de tip @domeniul_vostru.com, @email.ru, @mail.ru, etc ...
#
I: Mi-am uitat parola ! Ce fac, cum o recuperez ?
R: Parola este criptata in baza de date si nu poate fi recuperata. Puteti in schimb sa generati o noua parola, aleatorie, care va fi trimisa pe emailul dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe Clape.ro . La formularul de generare a unei noi parole, trebuie sa stiti username-ul dumneavoastra cu care sunteti inregistrat ca membru pe Clape.ro, si adresa de email cu care v-ati inregistrat. Pentru a va genera o noua parola, CLICK AICI !
Va rugam sa verificati si folderul SPAM al casutei voastre de email, deoarece emailul care contine invitatia, poate ajunge in folderul SPAM.
... Ulterior, dupa ce va logati pe site folosind noua parola generata, va puteti oricand modifica aceasta parola, din meniul siteului din partea stanga, la optiunea Settings.
#
I: Vreau sa-mi schimb parola ! Cum fac ?
R: In meniul siteului, acolo unde scrie "Welcome ...", exista optiunea "Settings". Dai click pe ea, si acolo poti schimba parola.
#
I: Nu am primit email-ul pentru recuperarea parolei. De ce ?
R: - De multe ori, emailul pe care-l primiti poate ajunge in folderul "SPAM" al casutei voastre de email, in loc sa ajunga in folderul "INBOX". Verificati folderul "SPAM" al casutei voastre de email si marcati emailul primit ca fiind "Not Spam".
#
I: Ce inseamna "Numele de utilizator si parola sunt case-sensitive" ?
R: Inseamna ca, exista diferente intre literele mari si literele mici, atat la parola voastra, cat si la numele vostru de utilizator de pe site (username). De exemplu, daca parola dvs. este "MUZICA1234", nu o sa va puteti loga pe site cu parola "muzica123", "Muzica1234" sau "mUzIcA1234", ci numai cu parola "MUZICA1234", adica exact asa cum v-ati ales parola la inregistrarea pe site. La fel este si la numele de utilizator, de exemplu "VASILE" este diferit de "vasile" sau de "Vasile".
#
I: Cu okazia schimbarii parolei, am pierdut si accesul la "Downloads" ?
R: Schimbarea parolei, nu modifica cu nimic accesul la "Downloads".
#
I: Cum pot sa i-mi schimb informatiile mele personale (din "Profil") ?
R: In partea stanga a siteului, sub meniu, exista optiunea "Profile". Dati click pe acea optiune, si ajungeti pe pagina cu informatiile voastre personale, "Member Profile". In partea de jos a tabelului cu informatii, aveti optiunea "Click here to update your information". Dati click pe aceea optiune pentru a intra pe pagina unde puteti face modificari in profilul vostru, adica pagina "Update User Settings". Faceti modificarile dorite, dupa care, pentru a salva modificarile, mergeti in partea de jos a tabelului si apasati pe butonul "Save Settings".
#
I: Imi apare pagina cu "Update User Settings". Ce trebuie sa fac sa nu mai apara ?
R: Daca va apare pagina cu "Update User Settings", inseamna ca trebuie sa va reactualizati informatiile de la "Profil". Mare atentie insa ! Anumite campuri, cele care sunt marcate cu (*), sunt obligatorii !!! Daca credeti ca ati completat toate campurile obligatorii si tot va apare pagina cu "Update User Settings", inseamna ca cel mai probbail nu ati selectat corect tara. Pentru a va asigura ca ati selectat corect tara, va trebui sa dati dublu click pe numele tarii, astfel ca aceasta sa ramana marcata intr-un chenar albastru, dupa care din bara de scrool mergeti in partea de jos a tabelului cu setari, si apasati butonul "Save Settings" pentru a salva setarile.
#
I: Am completat mai demult pagina de la "Update User Settings" si iar a aparut dupa o perioada. Ce trebuie sa fac sa nu mai apara ?
R: Inseamna ca au fost adaugate la "Profil" noi campuri cu informatii, dintre care unele sunt obligatorii. Va trebui sa completati toate campurile marcare cu (*). Atentie insa, sa fie selectata corect tara (My Country) !
#
I: Cum adaug un anunt pe site ?
R: Pentru anunturi, exista o rubrica speciala pe site, unde puteti adauga anunturi. Pentru a adauga un anunt, click aici. Inainte de a adauga un anunt, va rugam sa cititi aici cum trebuie sa arate un anunt !!! Anunturile care nu respecta acest format, vor fi sterse. Utilizatorii care insista sa adauge anunturi care nu respecta formatul cerut, vor fi sanctionati !
#
I: Cum incarc (uploadez) fisiere pe site ?
R: Exista un mic tutorial pe forum, unde este explicat pas cu pas, inclusiv poze despre cum incarci fisiere pe site: Vezi aici !
#
I: Cum adaug negative mp3 pe site ?
R: Exista un mic tutorial pe forum, unde este explicat pas cu pas, inclusiv poze despre cum adaugi negativele mp3 pe site: Vezi aici !
#
I: Care este marimea fisierelor care pot fi uploadate (incarcate) pe site ?
R: In sectiunea "Upload" de pe site, puteti incarca fisiere de pana la 300 Mega ... Pe forum pot fi incarcate fisiere de maxim 2 mega.
#
I: Am uploadat niste ritmuri si negative, si nu apar la download ! De ce ?
R: Fisierele odata uploadate (incarcate) pe site, vor fi verificate de catre un administrator al siteului, si abia dupa aceea vor aparea pe site la sectiunea "Downloads".
#
I: Am incarcat mai multe fisiere, si nu apar toate la download ! De ce ?
R: Exista mai multe motive:
- nu au fost verificate inca toate fisierele de catre un administrator...
- anumite fisiere nu au fost acceptate deoarece incalca regulamentul siteului Clape.ro
- anumite fisiere nu au fost acceptate deoarece: nu ati specificat corect descrierea fisierului sau titlul fisierului, nu ati ales o categorie in care se incadreaza fisierul sau ati ales categoria gresita, fisierul contine alte informatii decat cele specificate de voi in titlu sau descriere, etc...
#
I: Nu pot downloada (descarca) fisiere de pe site. De ce ?
R: Explicatii detailate despre acest subiect, gasiti aici *: Click aici!
*(trebuie sa fii autentificat pe site pt. a vizualiza pagina)
#
I: Am incarcat fisiere pe site, si tot nu am acces la downloads. De ce ?
R: Inca nu ai acces la downloads, deoarece:
- Fisierele tale inca nu au fost verificate de catre un administrator.
- Fisierele incarcate de tine deja exista pe site.
- Fisierele incarcate de tine sunt de foarte slaba calitate, irelevante, sau nu au titlu si/sau descrierea completa.
#
I: Voi fi informat in vreun fel, atunci cand primesc acces la downloads ?
R: Da, pe adresa de email specificata de tine pe site (in momentul inregistrarii pe site), vei primi un email care va specifica clasa de utilizator in care ai fost adaugat (2 dld/zi, 5 dld/zi, 9dld/zi, etc...).
De multe ori, emailul pe care-l primiti poate ajunge in folderul "SPAM" al casutei voastre de email, in loc sa ajunga in folderul "INBOX". Verificati folderul "SPAM" al casutei voastre de email si marcati emailul primit ca fiind "Not Spam".
#
I: Am primit acces la downloads, si tot nu pot descarca fisiere. De ce ?
R: Contorizarea descarcarilor de pe site, se reseteaza dupa 24 de ore de la ultima voastra descarcare permisa. Puteti descarca 2, 5, 9, 20, etc... fisiere (in functie de accesul vostru) dupa acest interval de timp.
O alta problema care apare frecvent, este browserul pe care-l folositi si setarile acestuia. Va recomandam Mozilla Firefox sau Chrome. Daca browserul este setat ca atunci cand dati click pe un download, sa se deschida cu ceva program de genul Winamp, VanBasco, QuickTime Player sau orice alt player sau program, acesta este considerat ca download. Trebuie sa setati browserul vostru in asa fel incat atunci cand dati click pe un download, sa se salveze in calculator, nicidecum sa-l deschida cu vreun program. Daca nu stiti s afaceti setarile browserului, atunci cel mai simplu mod este sa dati click-dreapta pe iconita de download si sa selectati optiunea "Save link as ...".
#
I: Am incercat sa descarc un fisier, si nu pot descarca, i-mi apare scris un mesaj cu "File not found!". Care este problema ?
R: Daca apare acel mesaj cu "File not found" inseamna ca fisierul nu mai exista pe site. In acest caz, respectivul fisier trebuie raportat administratorilor. La fiecare fisier, pe pagina de descarcare a fisierului, exista optiunea: "Raporteaza administratorului acest fisier ! / Report this download to admin !". Apasati pe acel link si se va deschide o noua pagina in care o sa aveti si o fereastra in partea dreapta, unde va trebui sa specificati exact ce problema este cu fisierul, adica: fisierul nu se poate descarca, sau, fisierul contine altceva decat este specificat in descrierea de pe site, arhiva este defecta, etc ...
#
I: Am ascultat pe site o melodie sau doua si cand am vrut sa descarc fisierul imi spune ca am epuizat numarul de descarcari ! Care este problema ?
R: Daca ati ascultat o melodie sau mai multe, acestea sunt considerate ca fiind descarcate de pe site. Va trebui sa faceti cateva setari in browserul vostru, astfel incat atunci cand dati clik pe butonul de descarcare de pe site sa nu porneasca automat melodia si sa se descarce in calculatorul vostru.
#
I: Am descarcat un fisier care nu contine ceea ce era specificat in titlu si/sau descriere. Ce fac ?
R: Inseamna ca va trebui sa raportati adminilor acel fisier, iar adminii vor verifica si vor sterge sau redenumi acel fisier, iar utilizatorul care incarca pe site astfel de fisiere va fi sanctionat. Cum raportezi adminilor acel fisier ? Vezi aici !
#
I: Daca nu am downloadat mai multe zile la rand, se reporteaza numarul de downloaduri ?
R: Downloadurile nu se reporteaza.
#
I: Cum pot verifica daca am dreptul sa downloadez?
R: Intrati la sectiunea de "Download" de pe site, cautati un fisier (oricare) si incercati sa-l descarcati. Daca el se va descarca (ori se va deschide in browser) atunci aveti dreptul sa descarcati. Daca nu puteti descarca fisierul, atunci cel mai probabil nu aveti drept de acces pentru a descarca fisiere de pe site. Exceptie de la regula, fac situatiile in care din motive tehnice, fisierul nu mai exista pe site ori ati epuizat numarul de descarcari permise pentru ziua in curs.
#
I: Cum verific ratia? Ratia creste in functie de upload?
R: In "Profilul" vostru de pe site (unde va si puteti edita datele personale, parola, etc...) va apare si "ratia" pe care o aveti pe site. Ratia nu creste in functie de fisierele incarcate pe site ci in functie de activitatea voastra pe forum.
#
I: Vreau sa pot descarca mai multe fisirere pe zi. De ce nu imi da voie?
R: Pentru a descarca mai multe fisiere pe zi, cititi aici.
#
Posted by hliviu:
I: Am acces la 2 downloads. Cand as putea sa descarc 5 sau 9 fisiere pe zi ? Ce activitate trebuie sa am pentru asta ? Trebuie sa fac "cerere" ca la 2 dld/zi sau mi se activeaza automat ?
R: 1. - Pentru acces la 5 sau 9 descarcari pe zi, activitatea pe site trebuie sa fie constanta (incarcare de noi materiale pe site, raspunsuri pe forum) iar materialele incarcare sa fie de calitate, bine cotate de catre membrii siteului (prin sistemul de "note" primite la fiecare fisier incarcat pe site).
2. - Activarea nu se face automat, rugati un admin sa verifice activitatea dvs pe site, iar daca activitatea pe site corespunde cerintelor, atunci contul dvs. va fi upgradat.
#
I: Email-urile primite de pe Clape.ro, ajung in folderul "SPAM" al casutei mele de email. Cum fac sa ajunga in folderul "INBOX"?
R: - De multe ori, emailul pe care-l primiti de pe Clape.ro, poate ajunge in folderul "SPAM" al casutei voastre de email, in loc sa ajunga in folderul "INBOX". Verificati folderul "SPAM" al casutei voastre de email si deschideti emailuul primit, dupa care marcati acest email ca fiind "Not Spam" ! Pe urma, in contul vostru de email, adaugati la contactele voastre urmatoarea adresa de email: www.clape.ro@gmail.com
Odata ce adresa de email a siteului Clape.ro este adaugata la contactele voastre, emailurile care vin de pe siteul Clape.ro vor ajunge in folderul "INBOX" al casutei voastre de email.
Comments
barany
27 Aug : 02:36 Reply to this |
Am donat, cat timp trebuie sa astept? Admin: - Conturile nu se upgradeaza automat! Upgradarea contului necesita interventia administratorului, prin urmare contul dumneavoastra va fi upgradat numai dupa ce va fi verificat de catre administratorul siteului! Datorita sistemului de actualizare a conturilor pe site, accesul la "Downloads" poate avea o intarziere de aproximativ 24 de ore dupa momentul in care ati primit emailul prin care sunteti informat ca aveti permisiune de descarcare. - Trebuie sa aveti in vedere si faptul ca, in anumite situatii pot sa apara intarzieri in upgradarea contului dumneavoastra: pe perioada concediilor de vara (administratorul siteului poate fi plecat 1 sau 2 saptamani in concediu), in preajma sarbatorilor de iarna (Craciun si Revelion) ori in weekend. Administratorul siteului nu este online 24 de ore din 24 !!! Nu veti pierde insa nici o zi din perioada de acces la downloads, deoarece contorizarea perioadei de download se face din momentul in care contul dvs. este upgradat !!! Prin urmare, nu va impacientati daca in anumite situatii nu primiti un raspuns imediat! Contul dvs. va fi upgradat imediat ce administratorul revine din concediu/vacanta! |
Aladinu96
18 Aug : 18:58 Reply to this |
Salutare. Sunt din Rep. Moldova și nuștiu din ce motiv nu mi se trimite codul de activare pe nr de telefon pentru a mă inregistra pentru un cont PayPal. Pot să fac o donație rugând pe cineva din prieteni, adica de pe un cont PayPal al unuia din prieteni. Dacă da, atunci care ar fi pașii ca sa fac totul cum trebuie? Mă scuzați dacă repet întrebarea, știu ca e menționat în regulamentul saitului, dar din ce am citit nu prea mi-a fost clar dacă totuși e posibil asta sau nu. Vă Mulțumesc! O zi faină în continuare. |
You must be logged in to make comments on this site - please log in, or if you are not registered click here to signup
Comentarii noi
[download] Set Korg Pa4X ABX Oct 2024 Posted by ionut74 on 21 Nov : 11:48
Folclor, paduri și performanțe, mulțumesc mult, știu că e de muncă, când poți,am 256mb RAM
[download] Set Korg Pa2x Pro ROSON 2016-2017 Posted by tomyy29 on 20 Nov : 22:41
pa manager spune ca ar fi de pa3 nu pa2
[download] Set Korg Pa4X ABX Oct 2024 Posted by miki67 on 19 Nov : 15:43
Cu plăcere băieți!@ionut74, pentru pa2x se poate in limita memoriei. In primul rand să îmi spui daca ai ram 256 mega, apoi să îmi spui ce dorești din set , pentru că tot nu se poat [more ...]
[download] Set Korg Pa4X ABX Oct 2024 Posted by ady81 on 19 Nov : 14:05
Frumos gest!Multumim!
[download] Set Korg Pa4X Anichei 2024-2025 Posted by c1pr1an_24 on 07 Nov : 12:04
La 250 MB unul dintre cele mai bune și incomplete😅. Un set bun are minim 1 gb.
|
|
"Cu cât ai mai mult succes, cu atât devii mai mult un produs al ceva care generează bani."
FB