Forums

Clape.ro :: Forums :: Alte subiecte :: Intrebari / Opinii / Sugestii
 
<< Previous thread | Next thread >>
Incepator cer un sfat
Moderators: admin, Robert Craciun, pustiulica, angelitto
Author Post
Giorgio
Tue Jan 19 2010, 06:57PM

Registered Member #8273
Joined: Mon Oct 26 2009, 10:40AM
Posts: 27
sunt incepator cant dupa ureche.cateodata ami iese dar nu reusesc sa ami creez un styll de trill.cer sfaturi celor care sunt rabdatori cu oameni asa ca mine.multumesc

[ Edited Tue Jan 19 2010, 07:00PM ]


Back to top
saracu
Tue Jan 19 2010, 07:47PM

Registered Member #8476
Joined: Sun Dec 06 2009, 09:43PM
Posts: 51
trilul de mina va fii realizabil dupa ceva timp de axercitiu! incearca sa exersezi cit poti de mult dar "curat' adica fara prea multe aglomerari de note ....ai spus ca exersezi dupa urechesi mi-as permite sa i-ti dau doua sfaturi:primul ar fii sa incerci pe cit posibil sa-ti formezi un stil al tau de interpretare nu sa copiezi o bucata (melodie)auzita la altcineva sau in alta parte.stiu, e foarte tentant sa reproduci ceva care i-ti place cit mai apropiat de felul in care l-ai auzit dar gindeste-te cum sa faci ca acel "ceva" sa sune altfel adica in felul tau dar sa nu paraseasca "tema" auzita de tine.in al doilea rind ar fii bine sa incerci sa si inveti ceva note ,game,acorduri , poate o pozitie corecta a miinii de executie si mai ales o ordine clara in care folosesti degetele. te mai astept sa-mi spui cum te descurci.mult succes si nu uita ca numai exersind si mai ales punind suflet in ceea ce faci,foarte mult suflet, vei reusi!

Back to top
case-senzitive
Mon Apr 19 2010, 08:25PM

Registered Member #9009
Joined: Sat Mar 06 2010, 01:26PM
Posts: 183