Forums

Clape.ro :: Forums :: Instrumente cu clape :: Acordeoane
 
<< Previous thread | Next thread >>
Ajutor! Informatii/evaluare/schimb acordeon - MORESCHI Castelfidardo
Moderators: admin, pustiulica
Author Post
e6m10
Thu Oct 11 2012, 10:22AM

Registered Member #11451
Joined: Wed Oct 03 2012, 01:39PM
Posts: 8
Detin acest acordeon MORESCHI Castelfidardo, si va rog daca cunoasteti acest tip de acordeon, sa-mi spuneti si mie cam cat ar valora, eventual alte informatii (am cautat pe net ceva despre el, dar nu am gasit nimic).Mentionez ca are un sunet subtire/dulce si foarte puternic (musette cred), 4 scaune cu muzicute fabricate manual, foarte bine lucrat - doar e facut la Castelfidardo, o mica problema la cureaua de la basi (s-a uzat buretelul cureaua e buna), claviatura "pas mic", burduful nu scapa aer. Intrucat sunt incepator, acesta mi se pare un pic diferit (sunet si claviatura) si as vrea sa-l schimb cu un Hohner sau Weltmeister pentru studiu.
Va multumesc!












Back to top
e6m10
Fri Oct 26 2012, 10:08AM

Registered Member #11451
Joined: Wed Oct 03 2012, 01:39PM
Posts: 8
L-am schimbat cu HOHNER Verdi 2, cam uzat, dar canta impecabil.



Back to top
e6m10
Thu Jan 24 2013, 03:54PM

Registered Member #11451
Joined: Wed Oct 03 2012, 01:39PM
Posts: 8
Am intrat din nou in posesia acordeonului Moreschi, atat oferta de schimb, cat si eventualele informatii despre acest model raman valabile.

Back to top
michaelsmolitu
Sun Jan 27 2013, 12:34PM
Registered Member #9777
Joined: Sat Aug 28 2010, 02:16AM
Posts: 35