Forums

Clape.ro :: Forums :: Instrumente cu clape :: Roland
 
<< Previous thread | Next thread >>
Roland BK-5
Go to page   <<        >>  
Moderators: admin, Robert Craciun, pustiulica, angelitto
Author Post
pustiulica
Thu Jul 31 2014, 01:54PM


Registered Member #11427
Joined: Fri Sep 28 2012, 01:47PM
Posts: 1626
adochiei04 a scris ...

Salut la toti! Am un Roland BK3 si nu stiu cum pot salva tonurile modificate de mine, le modific astfel: Performance edit>>Tone part Mfx si schimb tipul...cum il salvez? Si as vrea sa imi ramana tonul selectat pe butonul respectiv de la orga. Sincer e un pic greu meniul si o sa imi ia ceva timp sa il invat...dar unele parti chiar nu inteleg cum functioneaza! As fi sincer recunoscator daca mi-ar lasa cinceva un id sau ceva in care sa il pot contacta sa ma lamureasca si pe mine cu unele chestii! Sunt incepator dar va rog mult sa fie seriozitate, nu am nevoie de mascarici increzuti. Poate ma poate ajuta cineva cu caracter, va multumesc mult si va a salut cu respect!


Daca ai fi dat un search folosind Roland BK ai fi gasit mai multe informatii despre seria BK. Iti recomand sa citesti cu atentie informatiile de LINK: Click aici ! BK3 este un fel de BK-5 cu mai putine functii.
ID nu-ti va oferi nimeni pentru ca interzis de Regulament (si pe acesta iti recomand sa-l citesti LINK: Click aici ! s-ar putea sa te ajute... ../../images/emotes/yahoo/yahoo_winking.gif

Legat de intrebarea ta, raspunsul este simplu, modificarea tonului poate fi salvata doar in performanta, nu ca ton separat, pentru ca nu are User Tone.

PS: cu caracter nu te poate ajuta nimeni, asta este doar har de la Dumnezeu, noi te putem ajuta cu informatii despre muzica si instrumente muzicale ../../images/emotes/yahoo/yahoo_happy.gif (asta este o gluma, am tinut sa mentionez pentru ca din post-ul tau pari suparacios...)

[ Edited Thu Jul 31 2014, 01:56PM ]


Back to top
George54
Fri Oct 31 2014, 03:11PM

Registered Member #14597
Joined: Mon Oct 27 2014, 06:48PM
Posts: 34