Forums
Clape.ro :: Forums :: Mic forum pentru incepatori ! :: Sfaturi, raspunsuri pentru incepatori |
|
<< Previous thread | Next thread >> |
Meditatii orga! |
Go to page >> | |
Moderators: admin, Robert Craciun, pustiulica, angelitto
|
Author | Post | ||
florin1978 |
|
||
Registered Member #12691
unde pot lua si eu meditatii la orga in cta.sunt incepator,am inceput la scoala de arte din cta dar nu sunt multumit cu o singura ora pe saptamana.este cineva care mediteaza.precizez ca vreau sa invat sa cant ptr mine ,nu la nunti sau botezuri dar vreau sa invat sa cant muzica romaneasca populara(geamparale,hore,sarbe.manele,etc.daca este cineva care ma poate ajuta )
[ Edited Tue Apr 23 2013, 08:52AM ] |
||
Back to top |
|
||
lupica |
|
||
Registered Member #1308
...cauta un lautar desavarsit,care este dispus sa te ajute.La scoala populara inveti teoria muzicii,iar la instrument....o ora pe saptamana este insuficient.Iar secretele lautaresti nu le inveti la scoala...
|
||
Back to top |
|
||
drgmihai |
|
||
Registered Member #12079
inainte sa inveti de la.un lautar cred ca ar trebui sa intelegi foarte dar foarte bine teoria muzicala(game,acorduri, digitatie corecta).....atentie de la cine inveti sunt multi lautari care nu au o ora de teorie(nu vreau sa jignesc pe.nimeni)..daca inveti gresit e mai greu sa indrepti...succes
|
||
Back to top |
|
||
gabi3213 |
|
||
Registered Member #2854
eu zic sa-ti continui studiile .nu conteaza ca faci o ora pe saptamana scoala ,acasa poti studia si 10 ore pe zi.esti doar putin nerabdator........
|
||
Back to top |
|
||
djbossbest |
|
||
Registered Member #11441