Forums
Clape.ro :: Forums :: Mic forum pentru incepatori ! :: Sfaturi, raspunsuri pentru incepatori |
|
<< Previous thread | Next thread >> |
Sunt incepator ajutati-ma un pic ! |
Go to page >> | |
Moderators: admin, Robert Craciun, pustiulica, angelitto
|
Author | Post | ||
fly37 |
|
||
Registered Member #235
pana acum nu am gasit meditator dar spuneti-mi si mie cu ce as putea incepe sa invat sa cant cu stanga.are cineva sa-mi dea si mie niste acorduri s-au ceva dupa care sa ma apuc sa invat.va rog.
[ Edited Wed Jul 16 2008, 11:42AM ] |
||
Back to top |
|
||
cminor |
|
||
Registered Member #55
La minor-Fa Major - Sol maj - Mi maj Sau Do Fa Sol Do sau Lam - Rem - Mi Lam sau Do Do Sol Fa sau Do Lam Rem(sau Fa) - Sol Do Fa sol do Lam Rem Sol Mi Do Fa DO Sol Lam MI - MI7 - Lam Rem Lam Mi7 Lam/La7 ; Rem Lam Mi7 Lam Mim Sol Re Mim Mim Sim Do Re Lam Sol Mim Lam Sol Re Do Sol ... |
||
Back to top |
|
||
cminor |
|
||
Registered Member #55
Ceva mai complicat .. Lam Rem7 Sol7 Do7+ Fa7+ Rem7 Mi Mi7 Lam |
||
Back to top |
|
||
fly37 |
|
||
Registered Member #235
mercii dar de nu prea inteleg mare lucru
|
||
Back to top |
|
||
fly37 |
|
||
Registered Member #235
nu stiu din ce note sunt formate do-major,do-minor etc pe astea vreau sa le invat intai ca nu le stiu |
||
Back to top |
|
||
cminor |
|
||
Registered Member #55
Deci Notele au fost descoperite in functie de sunetele din natura Acestea sunt : do re mi fa sol la si La masurarea lor ca frecvente s-a descoperit ca diferenta de frecventa intre mi shi fa shi si shi do este la jumatate fatza de intervalul do si re Atunci au aparut diezii (#) Diezii sunt situati intre notele Do-Re Re-Mi Fa-Sol Sol-La LA-Si Gamele reprezinta ordonarea notelor dupa o regula stabilita . De exemplu Gama cromatica reprezinta totalitatea notelor existente Ea cuprinde notele: Do, Do#, Re, Re#, Mi, Fa,Fa#,Sol,Sol#, La, La#, Si. Ca iti pot vorbi de game majore si minore trebuie intai sa iti explic intervalele... |
||
Back to top |
|
||
cminor |
|
||