Forums

Clape.ro :: Forums :: Mic forum pentru incepatori ! :: Sfaturi, raspunsuri pentru incepatori
 
<< Previous thread | Next thread >>
Acord mana stanga
Moderators: admin, Robert Craciun, pustiulica, angelitto
Author Post
cretzubgd
Mon May 09 2016, 07:02PM
Registered Member #15875
Joined: Sun May 08 2016, 08:40AM
Posts: 2
Salutare.
Sunt incepator (am o baza mica de teorie muzicala) dar am dificultati in a schimba acordul mana stanga pentru acompaniament. Stiu cand sa il schimb si pot sa o fac dar nu stiu ce acorduri sa folosesc sa sune bine cu ce cant. Stiu ca are de-a face cu gama in care cant, dar nu gasesc acordurile potrivite.
Exista cineva care poate da o mica explicatie? Am cautat pe internet dar nu gasesc nimic.

PS: cant in timpul liber, ca un hobby, nu am de gand sa ma duc la nunti.

Back to top
gabi3213
Mon May 09 2016, 07:28PM
Registered Member #2854
Joined: Mon Nov 03 2008, 07:26PM
Posts: 668
Nici o sansa.............asculta multa muzica si o sa-ti dai seama singur.......

Back to top
angelitto
Mon May 09 2016, 07:45PM


Registered Member #14155
Joined: Mon Apr 28 2014, 05:16PM
Posts: 1168
Poate te ajuta asta.
Sa-ti explic. Daca canti din C (Do Maj), folosesti cele 5 note din jurul lui
Deci game majore F si G iar minore, d,a,e.
Daca canti din minor, tot asa folosesti cele 5 game din jurul notei minore.




Back to top
cretzubgd
Mon May 09 2016, 08:12PM
Registered Member #15875
Joined: Sun May 08 2016, 08:40AM
Posts: 2
Interesant Angelitto, am sa incerc asta -pana mi se da urechea mai bine dupa muzica-,multumesc.

Back to top
Sami Mhm
Tue May 10 2016, 12:37PM
Registered Member #8840
Joined: Fri Jan 29 2010, 04:55PM
Posts: 11