Forums
Clape.ro :: Forums :: Instrumente cu clape :: Yamaha |
|
<< Previous thread | Next thread >> |
Noua Tyros 4 |
Go to page << >> | |
Moderators: admin, Robert Craciun, pustiulica, angelitto
|
Author | Post | ||
costtyn2008 |
|
||
Registered Member #3420
Joined: Sun Nov 23 2008, 08:04PMPosts: 2 |
fratilor... am cantat si cu t4 si cu t4 10'th aniversary! SINCER ! 10'th aniv, are scrisul ciudat... parca e chinezarie la carcasa... e chiar CIUDATA dar fara diferente calitative fata de 4 ! sincer, dak ai cantat in formatia lui petre geambasu s-ar merita sa folosesti un 10'th aniv, dar dak iti exprimi talentul muzical doar in nunti si petreceri .... este f frumoasa si t4. sincer .. am ramas la t4 ! e apogeul YAMAHA abia astept sa apara urmatoarea sa o achizitionez ! felicitari team'ului Yamaha ! (o simpla parere a unui clapar) o saptamana frumoasa tuturor claparilor |
||
Back to top |
|
||
fantastic2011 |
|
||
Registered Member #1285
Joined: Thu Sep 04 2008, 02:00PMPosts: 142 |
si eu am cantat duminica pe o T4 aniversary si nu m-a impresionat de nici-un fel.... raman tot la parerea ca Pa3 e forta....( ma refer la folclor si nu la alte genuri muzicale )
|
||
Back to top |
|
||
KILUI |
|
||
Registered Member #11096
Joined: Mon Jun 18 2012, 03:01PMPosts: 204 |
daca culoarea deranjeaza poate da ! eu am preferat argintiul pentru ca rezista la praf iar negrul e o problema mare pentru intretinut dar culoarea nu influienteza in nici un fel sunetul calitativ al lui t4 !eu am si yamaha t4 si roland amundoua brandurile sunt apogeul tehnologiei restul nu intra in aceasta categorie chiar si cu 2-3 motorase la displey !displey-uri cu tush dar cu grafica de 2 lei branza buna in burduf de caine ! sa nu mai luam in calcul sunetul care lipseste cu desavarsire la dansele si asa zis-ul "sampler" care nu prea suna a sampler!
[ Edited Wed Aug 01 2012, 03:54PM ] |
||
Back to top |
|
||
cminor |
|
||
Registered Member #55
Joined: Fri May 30 2008, 10:44PMPosts: 2877 |
T3 are inca "secrete" pentru multi utilizatori.. D-apoi T4. Probabil ca si cand vine vorba de PA2/3X, multi nu ii cunosc toate "jmekeriile". Pentru Romania insa, cum s-ar spune, pentru folclor si alte samplinguri.. vorbeste RAM-ul. Iar la ora actuala, Tyros 4, face cat 4 PA3 ca RAM. Sa nu vorbesc de oscilatoare si alte efecte. Vorbesc doar de RAM, de cate samplere poti incarca. Pe urma.. mai e si viteza de incarcare si faptul ca daca le salvezi pe hard disk, ai numar NELIMITAT de usere.. Cate user-program are PA3 ? 512 tonuri si 128 tobe. Tyros 4 are de la 250GB in sus spatiu pentru cate usere si tobe vrei.. Ce are insa Tyros 4 in plus? Dulceata.. Este clapa care mi s-a parut cu sunetul cel mai cald, mai dulce.. Daca o reglezi bine, nu suna atat de digitizat, de rece ca un Korg. Desi ca meniu, Korgul sunt genii, chiar imi plac.. la partea de sunet.. mi-am pierdut timpul prea mult sa-i dau de cap, e chestie de placa, nu de reglaj. Nu stiu de ce, dar cred ca Tyros 5, cand o sa apara, va fi iar o noua revolutie.. Chiar ma intreb, ce Dumnezeu, le mai trece prin cap sa faca? Daca insa Yamaha vin mereu cu ceva inovator, Korg m-au dezamagit prin abureala numita "256 MB (equivalent to 512MB linear data) with the optional EXB-M256 memory expansion board". Adica acelasi ram ca la PA2x dar compresat prin soft, probabil, convertit din 48KHz, in 32KHz, si reglat sunetul cat de cat , ca sa nu simti. Probabil Yamaha o sa vina cu un 8GB RAM Flash Quadro-Channel si cu DDR3, plus cine stie ce ADAT ca output (asta e singura chestie care nu imi place la Tyros, ca nu are digital out, dar probabil se bazeaza ca se poate salva Wav, nu mp3 ca la Korg)... ... iar Korg cu PA4x care o sa poata compresa in EXB256MB inca 50%, adica un maxim de 720MB, si vor face niste boxe cu fofarleaza, niste percutii de manele, si probabil o vor face Verde, ca sa fie o culoare socanta.. Din pacate, Roland, nu cred ca mai concureaza pe piata de top, a arajoarelor.. adevarul este , ca la cat au evolua laptopurile si placile de sunet, cu un G800 si un laptop bun cu placa cu asio, poti lucra bine, totul e sa le ai cu programatul.. Asta e de fapt norocul Korg.. Ca multi din cei care nu au habar sa faca un loop pe samplere, iau PA2/3x , fac rost de un set, si in rest.... canta. Nu zic ca e rau.. dar de asta nu mai investeste nimeni prea mult in modele noi.. Nu stiu daca Yamaha, vor mai face alt Tyros 2-3 ani.. |
||
Back to top |
|
||
Cuslea_FM |
|
||
Registered Member #10858
Joined: Sat Mar 03 2012, 05:59PMPosts: 909 |
Mare dreptate ai Florine (cminor) in afirmatiile facute ...iar referitor la chestia cu modul de compresie a sample-urilor la Pa3x si la faptul ca deocamdata nu exista nici o modalitate de decompresie, eu sunt de parere ca s-a recurs la aceasta nemernicie mai mult ptr. blocarea interoperabilitatii intre Pa3x si modelele anterioare, prin aceasta politica de marketing Korg Corporation obligand astfel utilizatorii vechilor modele de aranjoare Korg sa faca upgrade-ul la ultimul model (Pa3x) ptr. a putea beneficia de tonurile si style-urile compresate in Pa3x de "colaboratorii" care lucreaza ptr. acest brand ...si vezi doamne au bagat pastila cu dublarea capacitatii RAM-ului ca sa prosteasca utilizatorii facandu-i sa creada ca treaba cu compresia e in favoarea lor, cand de fapt nu e deloc asa, la mijloc fiind cu totul alte interese! In mod clar cea mai buna clapa cu aranjor de la Korg ramane Pa1x PRO ...si asta din urmatoarele considerente descalificatoare ptr. Pa3x: INVOLUARI COMPARATIV CU MODELELE ANTERIOARE: ...Modelul Pa1X permitea pe fiecare STS cite 4 paduri. Deci aveai 16 paduri alocate pe un STYLE. Plus "performanta" care memora alte 4 paduri. Efectele alocate PAD-urilor erau cele din grupul C/D. Las la imaginatia fiecaruia ce se putea face in acest mod cu PAD-urile! ...Modelul Pa3X nu mai permite acest lucru. Poti aloca doar 4 PAD-uri pe STYLE (nu pe STS) care nu se vor schimba odata cu selectarea unuia din cele 4 STS ale STYLE-ului. Nu poti memora PADuri in performanta (tot ar fi fost ceva). Efectele care lucreaza pe PAD-uri sunt cele din grupa A/B FACILITATI MAXX AUDIO: ...Foarte utile, insa acestea se pot suplini pe modele Pa2x PRO sau Pa1x PRO prin interpunerea intre clapa si mixer a unui EQ si un compresor fara multe pretentii (EQ au multe mixere). EQ PE FIECARE OSCILATOR cind "confectionezi" un sunet: ...Foarte utile, insa daca ai sample-uri facute in studio la un nivel profesional de catre un inginer de sunet (nu diletanti), sunetele PCG vor fi reusite si intr-un Pa2x PRO sau Pa1x PRO! VOICE LIVE 2 ...Net superior celui din Pa2x PRO, insa vocalistul poate fi cumparat si separat de la TC Helicon! ...Si daca mai luam in considerare si bine cunoscutele problemele cu service-ul pe care reprezentanta Korg Romania nu-l acorda decat exclusiv clapelor cumparate de la dumnealor ...cele cu bateria defecta ...si faptul ca Pa3x inca mai are probleme cu blocarea sistemului de operare si unele BUG-uri nerezolvate inca (in Various Modes, Style Play Mode, Pad Record Mode, Song Play Mode, SongBook Mode) POVER ON: ...La pornirea clapei, sistemul de operare are nevoie de destul de mult timp pentru incarcare (boot) desi in timpul incarcarii ecranul este deja luminos si clar! STANDBY: 1. Apare un zgomot foarte puternic si la punerea clapei in STANDBY! 2. Dupa pornirea clapei de la butonul din spate si apoi StandBy, cand se apasa pe clape se aude uneori o pocnitura destul de zdravana in boxe, iar clapa nu mai functioneaza decat dupa repornirea acesteia! 3. Dupa pornirea clapei de la butonul din spate si apoi StandBy, uneori clapa nu scoate semnal pe L+R catre mixer! TURN OFF: ...Apare un zgomot foarte puternic la oprirea clapei (turn OFF) si se banuieste ca aceasta ar fi o problema de proiectare (problema HARDWARE)! SPLIT: ...In timpul utilizarii clapei, cand se apasa mai tare cu mana dreapta pe clape in dreptul acestor butoane, se intampla uneori ca sa se opreasca singur butonul de split si clapa sa coboare singura in octava! VELOCITY: ...In Global, daca setati Velocity curve pe HARD 3 si A. Touch Curve pe HARD 2, apoi incarcati o chitara din performance (original) ...la apasarea puternica a clapelor, tonul se va auzi "carait" dupa care nu se va mai auzi deloc. Orice alt ton incarcati nu va mai suna, iar clapa isi va reveni doar daca este apasat butonul SPLIT. STYLE PLAY MODE: ...La seturile incarcate in clapa (exclus style-urile interne), in Style Play Mode, clapa ramane blocata pe style, pe STS-ul respectiv si nu mai functioneaza butonul Start/Stop, Syncro Start/Stop, singura modalitate de a porni style-ul este cu butonul Fade In/Out. Se poate iesi din Style Play in orice alt mod de operare, dar la revenire in Style Play, clapa ramane mereu blocata pe acelasi style. Unica solutie e restart de fiecare data! EROARE DE SALVARE: ...Dupa cum puteti vedea si in acest video LINK: Click aici ! clapa salveaza doar PCG-ul, neputand salva automat si PCM-urile aferente PCG-ului din USER, acest lucru facand destul de complicata scoaterea unui singur ton dinr-un set! PROBLEMA REDENUMIRE HDD: …Pa3x desi are obtiunea de redenumire a HDD-ului, acesta de fapt nu poate fi redenumit (desi la modelele anterioare din seria Pa, asta nu era o problema) Procedeul de redenumire: ...intrati in HDD, KHD_USER, Media/Format, Redenumire ...s-a formatat, a schimbat numele device-ului (HDD-ului) in HDD-Pa3X. …Problema apare dupa ce veti opri clapa, si anume, la repornirea clapei v-a aparea un mesaj care va informeaza ca s-a depistat ca are un HDD nou si trebuie reinstalat sistemul de operare! Din momentul acesta , chiar daca vrei sa redenumesti hardul la loc, nu se mai poate face nimic, unica solutie fiind reinstalarea sistemului de operare! ...Efectul acestei erori de redenumire a HDD-ului este acela ca se sterge tot ce a fost pe Hard, inclusiv programul care era salvat in clapa. INCARCAREA GLOBAL DIN SET DE PA2X Acest lucru cauzeaza uneori functionarea defectoasa a clapei! HARMONY: 1. In Global - GENERAL CONTROLS - LOCK - FX & VOICE P. - VOICE PROCESOR PRESET sa fie BIFAT - cu aceasta setare procesorul de voci este blocat pe ceea ce setam noi in style sau midi la MIC, chiar daca selectam alt ton, STS, performanta, style sau fisier midi setarea de la microfon ramane aceeasi. 2. Salvati in SONGBOOK 2 inregistrari, pe prima salvati un fisier MIDI iar pe a 2-a un style. 3. Selectati prima inregistrare (cea cu MIDI)DATI PLAY si testati HARMONY - functioneaza corect daca pornim si oprim de la butonul din MIJLOC (din cele 3) 4. Selectati a-2a inregistrare (cea cu STYLE) si ...SURPRIZA ...nu mai functioneaza butonul HARMONY! IMPOSIBILITATEA TAIERII EFECTULUI DE PE LEAD SI HARMONY: ...In partea dreapta a clapei exista 3 potentiometre: Potentiometrul 1 - volum Microfon (lead), Potentiometrul 2 - volum Harmony si Potentiometrul 3 - volum Effect ...Atunci cand potentiometrul 2 este inchis ,iar potentiometrul 3 este deschis, se aude efectul pe toate vocile, desi ar trebui ca atunci cand armonia este inchisa din potentiometrul 2 , chiar si din butonul de sub el, sa se auda efect doar pe lead (vocea principala) MP3 PLAYER: 1. In modul PLAY INDIVIDUAL, in player apare iconita cu "MP3" si individual melodiile pot fi ascultate fara sa fie nici o problema de play sau de contor,...Insa in "SONG PLAY" incercati sa play-ati niste melodii MP3 in modul PLAY ALL, mod in care clapa ar trebui sa play-eze melodiile la rand fara sa dai play la fiecare in parte! ...In modul PLAY ALL apare iconita cu "JBX" si, cu toate ca fiecare melodie are inceput si sfarsit fara portiuni din mp3 neinregistrate, apare totusi una dintre urmatoarele probleme: a) Dupa ce porneste si se termina prima melodie nu mai porneste a 2-a (sau a 3-a) dar contorul de la player merge ca si atunci cand melodia nu s-a terminat cu toate ca depaseste durata melodiei b) Incepe urmatoarea melodie, de fapt contorul la a 2-a melodie, fara sa se auda nimic, sau pur si simplu nu mai trece la urmatoarea melodie si se opreste. Probabil aceasta e o problemă software! ...Vom vedea daca va fi remediata sau nu cu urmatorul update de O.S.! 2. MP3 PLAYER-ul se blocheaza cateodata daca, in timp ce ruleaza un MP3 in player1, incercati sa porniti altul in player 2! Aceasta manifestare are loc chiar si atunci cand cele doua MP3-uri au aceeasi freq MP3 Files! 3. MP3 PLAYER-ul se blocheaza cateodata complet chiar si atunci cand ruleaza doar player1! ADVANCED VOCAL REMOVER: ...Aceasta functie la unele clape deja nu m-ai functioneaza! TONURILE INERNE DE TIP SAPLER: ...Calitatea UNORA dintre aceste tonuri este una REGRETABILA si INACCEPTABILA la o clapa care se vrea a fi PROFESIONALA, Pa3x-ul clasandu-se din pacate (in ceea ce priveste tonurile interne) nu departe de un Pa80, de exemplu, acesta fiind astfel depasit cu mult, in ceea ce priveste acest aspect de toate brand-urile concurente! ...Si aici as mai adauga o alta problema, si anume, daca este apasata o nota sau un acord si se incearca schimbarea tonului CU NOTA sau ACORDUL RESPECTIV APASATE, se va auzi un CLIC, ceea ce NU ESTE NORMAL! ...Sigur că aceasta este doar un bug minor, care poate fi fixat cu uşurinţă, insa pana in momentul de fata NU ESTE REZOLVAT! TONURILE SI ALTERATIILE DE SUNET DNC: ...Este de laudat faptul ca utilizatorul are un control complet asupra acestora! ...Insa, la cateva dintre aceste tonuri, cand este apasata o nota si este folosit joystick-ul / pitch-ul, sunetul se opreşte şi apoi începe din nou! ...Se pare ca aceasta problema se datoreaza samplerelor si loop-urilor folosite la crearea acestor TONURI INTERNE de tip DNC! (...si ca o paranteza, felicitari Korg pentru tonul Soprano Voice DNC, care este cel mai bun sunet de acest tip, realizat vreodata ...Jazz Guitar DNC care a inaltat stacheta la un nou nivel in ceea ce priveste sunetul de chitara Jazz pe o clapa electronica ...Trombon Jazz este de asemeni foarte bun) TONURILE DRUMS: ...Suna FOARTE REAL si sunt de apreciat POSIBILITATILE DE EDITARE (functia de editare, de control mai bine-zis, a track-ului de tobe din MENU STYLE unde poti interveni asupra elementelor setului de tobe, premier, BD, etc.) pe care Pa3x-ul le ofera utilizatorilor ...Insa, Stilul general suna putin dezechilibrat şi greoi, iar in anumite genuri muzicale, TOBELE SUNA PREA AGRESIV (de exemplu Standard 16 beat - variation 4 ar fi mai potrivit pentru ROCK decat pentru BALLADS, cum ar fi normal) STYLE-URI INTERNE: ...Si la acest capitol Pa3x-ul este deficitar, style-urile de care dispune din fabrica fiind APROXIMATIV SIMILARE cu cele ale unui Pa80, de exemplu, cu exceptia faptului ca la Pa3x au acum 4 VARIATIONS, 4 FILL (multe dintre aceste style-uri au fost stricate, pocite, comparativ cu cele disponibile in modelele anterioare) ...Cu toate acestea, unele style-uri sunt foarte bune. Pop Shadow, de exemplu, este un stil frumos si functioneaza bine cu tobe de la PA3x. Referitor la capitolul style-uri, se pare ca producatorul a cam pierdut din vedere faptul ca Pa3x-ul este de fapt un KEYBOARD ARRANGER si nu un SYNTH ...si astfel ca datorita nesemnificativelor inbunatatiri care au fost aduse elementulor fundamentale care caracterizeaza orice arranger si anume STYLE-urilor, Pa3x-ul nu respecta MENIREA acestui tip de instrumente muzicale din care face parte! ...CONCLUZIA ...las la aprecierea voastra [ Edited Fri Aug 03 2012, 09:33AM ] |
||
Back to top |
|
||
Cuslea_FM |
|
||
Registered Member #10858
Joined: Sat Mar 03 2012, 05:59PMPosts: 909 |
...In opinia mea ...si la clape e ca si la femei: 1. Fiecare in parte e diferita una fata de cealalta; 2. Ceea ce-ti ofera una, nu-ti poate oferi cealalta si invers; 3. Niciodata n-o sa gasesti una care sa te satisfaca pe deplin; 4. Cand crezi ca ai gasit-o pe cea mai buna, apare alta si mai si... ...Totul e in functie de ceea ce isi doreste fiecare si de ceea ce i se potriveste fiecaruia, in functie de necesitatile personale: INTERFATA PANOULUI DE CONTROL KORG Pa3X are o interfata mult mai complexa, dispunand de functii si controlere, care-i confera instrumentului o controlabilitate completa si rapida, motiv pentru care KORG-ul are o functionabilitate mai buna in reprezentatiile live! YAMAHA Tyros 4 are o interfata mai simpla si mai usor de utilizat, lipsind insa unele functii si controlere, direct pe clapa! Referitor la display-ul de tip touch screen, parerile sunt impartite, utilizatorii divizandu-se in doua categorii, PRO si CONTRA! Iata cateva dintre considerentele care trebuie luate in calcul la alegerea unui ecran tactil (touch screen): 1. Ecranul tactil este mai puţin costisitor pentru fabricare, deoarece oferă un control direct de pe tastatură; 2. Este mai lent pentru a ajunge la un meniu, decat in cazul in care ar fi avut un buton dedicat funcţiei respective (asa cum are display-ul de la Tyros); 3. Display-ului de tip TFT Color TouchView Graphic Touch Screen de care dispune Pa3x-ul are o rezolutie de 320 x 240 pixeli, dimensiunile acestuia fiind mult mai reduse comparativ cu display-ul de tip TFT LCD disponibil la Tyros4 care are o rezolutie de 640 x 480 pixeli; 4. Calitatea de afişare pe un ecran tactil rezistiv (Pa3x) este mult mai puţin precisa decât a unui ecran de tip LED-uri (Tyros4) 5. Ecranul tactil este mult mai fragil si mai sensibil decat un ecran de tip TFT LCD, fiind astfel mai predispus defectiunilor. CLAVIATURA In primul rand haideti sa ne intelegem asupra unui aspect si anume asupra faptului ca fiecare tip de claviatura e buna ptr. tipologia de muzica si ptr. segmentul de utilizatori ptr. care a fost creata ...nu mai luati in considerare ce spunea cineva (stiu eu cine ) cum ca doar claviatura semi-ponderata e profesionala iar celelalte tipuri de claviaturi sunt de jucarie! Exista trei tipuri de claviaturi: 1. "Weighted Hammer Action" (ponderata) aceasta fiind claviatura de pian real; 2. "Semi-Weighted Action" (semi-ponderata) care imita claviatura unui pian traditional, dar cu o rezistenţă mai mică la atingere; 3. "Synth Action" (synth-acţiune) care imita claviatura unui un organ electronic ...In oricare dintre aceste trei tipologii de claviaturi sunt atat claviaturi profesionale si calitative din punct de vedere al constructiei cat si claviaturi mai putin profesionale si calitative! Si din punct de vedere al claviaturii, clapele in discutie (Pa3x si Tyros4) sunt destul de diferite intre ele, deoarece fiecare in parte are feeling-ul sau propriu si se simt in mod diferit la atingere, vizand segmente diferite de utilizatori: KORG Pa3X are o claviatura de tip "Semi-Weighted Action" (semi-ponderata) care imita claviatura unui pian traditional, dar cu o rezistenţă mai mică la atingere comparativ cu o claviatura de tip "Weighted Hammer Action" (ponderata) sau claviatura unui pian real! Avantajul acestui tup de claviatura il constituie feeling-ul si expresivitatea mai apropiate de cele ale unui pian real! Claviatura de tip semi-ponderata (cu cele 76 keys) este foarte buna ptr. acompaniament manual si ptr. interpretarea pieselor de pian, deoarece acest tip de claviatura are feeling-ul necesar ptr. a fi utilizata in acest scop (lucru destul de greu de realizat cu o claviatura de tip "Synth Action") Claviatura de tip semi-ponderata nu este foarte indicata pentru solistica (folclor), datorita faptului ca nu acorda utilizatorului posibilitatea de a realiza executarea pieselor muzicale rapid si usor, la viteza mare! YAMAHA Tyros 4 are o claviatura de tip FSX "Synth Action" (synth-acţiune) care imita claviatura unui un organ electronic. Avantajul acestui tup de claviatura il constituie posibilitatea de a realiza executia pieselor muzicale rapid si usor, la viteza mare, datorita formei clapelor si a faptului ca acestea au o rezistenta foarte scazuta la atingere, iar dupa atingere, acestea revin foarte repede la poziţia lor initiala! Claviatura de tip synth-acţiune este foarte buna in special pentru solistica (folclor) deoarece acorda utilizatorului posibilitatea de a realiza executarea pieselor muzicale rapid si usor, la viteza mare (lucru destul de greu de realizat cu o claviatura de tip semi ponderata) Nu este foarte indicata ptr. acompaniamentul manual sau ptr. interpretarea pieselor de pian deoarece acest tip de claviatura nu are feeling-ul necesar ptr. a fi utilizata in acest scop. ATENTIE! Trebuie sa specific faptul ca, fiecare dintre caracteristicile acestor tipuri de claviaturi pot constitui avantaje sau dejavantaje, in functie de feeling-ul pe care fiecare in parte il are, in functie de tipul de muzica in care sunt folosite, dar si in functie de instruirea si antrenarea utilizatorului! De exemplu: ...Un pianist va prefera o claviatura de tip "Weighted Hammer Action" sau "Semi-Weighted Action" pentru ca acestea ii confera feeling-ul si expresivitatea unui pian real ...lucru imposibil de realizat cu o claviatura de tip "Synth Action"; ...Un armonist care acompaniaza manual, de asemeni, va prefera o claviatura de tip "Semi-Weighted Action" pentru feeling-ul pe care acestea il confera si ptr. faptul ca e mult mai rezistenta "la tavaleala"; ...Un solist instrumentist interpret de folclor, cu siguranta va prefera mai mult o claviatura de tip "Synth Action" pentru usurinta si rapiditatea executiilor la viteza mare ...lucru destul de dificil de realizat cu o claviatura de tip "Weighted Hammer Action" sau "Semi Weighted Action"! Obs: Informati-va bine inainte despre toate caracteristicile pe care le are orice obiect pe care vreti sa-l cumparati si asigurati-va ca acesta corespunde intradevar necesitatilor voastre: 1. Vreti clapa ptr. solistica, luati-va cu claviatura de tip synth-acţiune; 2. Vreti clapa ptr. acompaniat manual, luati-va cu claviatura semi-ponderata; PS: Tare as vrea eu sa-i vad pe aia care se bat cu caramida-n piept ca ei sunt mari profesionisti si canta fara probleme si pe claviaturi semi-ponderate, cam cum se descurca ei la o nunta de tzigani unde trebuie sa cante trei zile intruna numai jocuri d-alea la 3,80 ...sau la o nunta in Oltenia unde tot trei zile trebuie sa cante intruna numai sarbe si brauri d-alea la 3,80 ...sau la o nunta in Moldova unde cam tot vreo trei zile trebuie sa cante intruna numai batute d-alea la 3,80 NR. KEYS KORG Pa3X disponibila optional 61 sau 76 keys! YAMAHA Tyros 4 disponibila numai in versiunea 61 keys! FLEXIBILITATE SI ADAPTABILITATE KORG Pa3X exceleaza ca si flexibilitate şi adaptabilitate, fiind un instrument care poate evolua foarte mult de la stadiul in care se afla la iesirea din fabrica, deoarece dispune de functii de editare in profunzime a sunetului, are la bord un sequencer profesional care dispune de funcţii de editare in profunzime pentru fiecare din aspectele sequencer si are functii care permit crearea unor style-uri foarte complexe! Un mare avantaj pentru Pa3X sunt cele 24 de oscilatoare de care dispune pentru editarea sunetului in timp real! YAMAHA Tyros 4 nu esta atat de maleabil, deoarece functiile de editare disponibile direct pe clapa sunt mult simplificate, acestea regasindu-se insa pe deplin in software PC sau DAW pentru secvenţiere sau editare a sunetului in profunzime ...si astfel ca tot ceea ce se poate face pe Pa3x in materie de editare audio, se poate face si pe Tyros4 cu cateva minime cunostinte IT pentru a utiliza softwarele necesare si putintica rabdare, deoarece e un pic mai multa bataie de cap. Insa merita efortul din plin, daca reflectam putin la calitatea sunetului final care poate fi obtinut! SOUND KORG Pa3x (asa cum vine din fabrica) are un sound mai rece, metalic si putin infundat datorita placii de sunet care, nefiind una foarte performanta, da o anumita doza de artificialitate sunetului, Korg avand o mare problema cu convertorii digital/audio (DAC) ai placii interne de ieşire, care sunt de cea mai mare importanţă la o clapă. Refertor la decodoarele hardware digital/analog din seria PA, dacă hardware-ul este acelaşi din 2003, nu poţi păcăli la infinit sunetul din soft, pentru că e limitat hardware! Poti pune si mama samplerelor, si mama efectelor, e vorba de placa de sunet, daca e buna, suna ...daca nu e buna, nu va suna veci pururi! Unul dintre motivele datorita caruia sunetul se inneaca, este lipsa polifoniei suficiente, deoarece din cele 48 de canale midi virtuale (pe care le au toate modelele din seria Pa de la Korg) doar 16 canale midi sunt fizice, reale! YAMAHA Tyros 4 sta mai bine la acuratetea sunetului avand o calitate mai buna a acestuia per ansamblu, datorita faptului ca convertoarele de pe placa de baza sunt mult mai bune, ceea ce ii confera un sound mai ''spatial'' mai aerisit, curat, cald, dulce, plin, viu, gras! Si ca o paranteza, convertorii digital/audio de ieşire de care dispun Tyros4 si Tyros3 sunt aceeiasi cu cei din KORG Oasys, nici măcar Motif XF neavand acest tip de decodoare! Yamaha are doar 32 de canale midi care (atenţie!) sunt REALE, nu virtuale (Yamaha fiind singurul brand cu 32 de canale midi fizice, nu 16 ca la Roland, Ketron, Korg) SAMPLER KORG Pa3x cu functiile de care dispune (dispune de un sampler real, mare si pe deplin funcţional, lucreaza cu samplere si cu fisiere Akay) poate emula (copia) perfect un Tyros 4, insa pentru a avea un sound de nivelul Tyros 4, trebuiesc procurate numeroase samplere de calitate (care pot costa o avere) şi trebuiesc facute o multime de inginerii de sunet (care nu oricine e in masura sa la faca) Un minus considerabil pentru Pa3x e faptul ca samplerul suporta 16bit / 44100Hz – MONO! YAMAHA Tyros 4 are sampler recorder & player, acesta avand o funcţie efectiva de redare sampler, dar care nu este insa un sampler real! Un plus considerabil pentru Tyros 4 e ca samplerul suporta 24 de biţi / 44 100 Hz - STEREO! PLAYER / RECORDER KORG Pa3x are dublu MP3 player si MP3 recorder inregistreaza in format mp3! YAMAHA Tyros 4 are dublu MP3 player, wav player si recorder in format wav, care confera o calitate mult mai ridicata a sunetului inregistrarii comparativ cu sunetul inregistrarii in format MP3! MEMORIE KORG Pa3x are o memorie interna Standard 4 GB memory USB, Optional 2.5" SATA Hard Disk Driver si optional EXB-M256 - 256 MB RAM Expansion Board! YAMAHA Tyros 4 are o memorie interna 6MB Hard, Disk Drive 250GB si optional Flash Memory Expansion Module – MAX1024M (1 GB) care este cea mai mare realizare a lui T4 si consta in faptul că nu trebuie să aştepţi deloc încărcarea tonurilor semplate, cum ai deschis clapa, cânţi direct cu 1 giga de samplere (128 de tonuri)! TONURI SI STYLE-URI INTERNE KORG Pa3x (asa cum vine din fabrica) dispune de tonuri, si style-uri interne care nu sunt unele dintre cele mai bune! YAMAHA Tyros 4 dispune de tonuri si style-uri interne foarte bune! Si ca o completare, in ceea ce priveste sunetele instrumentelor acustice, Yamaha (Tyros 4) este cu ani-lumina inaintea tuturor celorlalte brand-uri. Gama Tyros a dovedit că aceasta oferă cea mai bună calitate în ceea ce priveşte reproducerea cu naturalete, autenticitate si realism a sunetelor si efectelor instrumentelor acustice. În ceea ce priveşte tehnologiile de sunet puse în aplicare, nici o altă companie nu a făcut la fel de mult ca Yamaha (Megavoices, Superarticulation prima şi a doua generaţie, reproducerea unor instrumente de suflat, etc.) SUNETELE SI EFECTELE INSTRUMENTELOR ACUSTICE KORG Pa3x dispune de tonurile si alteraţiile de sunet DNC, avand un control complet asupra acestora! YAMAHA Tyros 4 dispune de tonurile si alteraţiile de sunet Super Articulation, care au revolutionat lumea instrumentelor electronice prin aceasta tehnologie de reproducere a sunetelor si efectelor specifice instrumentelor acustice ...mare pacat insa ca există unele tonuri SA care sunt incontrolabile şi, ocazional, aceasta lipsa a posibilitatii de a le controla pe deplin, poate strica anumite sunete! POSIBILITATEA DE PROGRAMARE A ARPEGIILOR KORG Pa3x ...DA! YAMAHA Tyros 4 ...NU! (sau cel putin nu am auzit ca ar avea aceasta posibilitate) SPRIJIN DIN PARTEA BRAND-ULUI KORG Pa3x ...sta destul de prost la acest capitol ...insa, pentru muzica romaneasca, exista destule materiale “free” (cu bunavointa unor persoane cu suflet mare si lipsite de interese materiale ascunse )! YAMAHA Tyros 4 ...ofera ca suport o gama larga de tonuri si style-uri premium, foarte bine reglate, cu un sunet la fel de bun (daca nu chiar mai bun) decât o reprezentatie a unei trupe live, insa la preturi destul de ridicate ...pentru muzica romaneasca, se gasesc destul de greu materiale, si la preturi destul de ridicate! OPINII Lista cu NOMINALIZARILE si CASTIGATORII celei de-a 12-a editie mipa - Musikmesse International Press Award 2011: LINK: Click aici ! ...Desemnarea castigatorilor a fost facuta de catre reprezentantii a peste 100 de reviste de specialitate din toata lumea: LINK: Click aici ! ...Si dupa NEINSEMNATA MEA PARERE, in momentul de fata, Tyros4 este cel mai "ECHILIBRAT" arranger de pe piata, oferind cel mai "PROPORTIONAL" raport calitativ SOUND - FUNCTIONALITATE, deoarece imbina cel mai bine cele doua puncte forte ale concurentei (functiile KORG Pa3x si sound-ul KETRON Audya)...nereusind sa ajunga insa nici la nivelul Audya ca si calitate a soundului, nici la nivelul Pa3x ca si posibilitati de editare, functii, controlere DISPONIBILE DIRECT PE CLAPA (desi acestea se regasesc insa pe deplin in software PC sau DAW pentru secvenţiere sau editare a sunetului in profunzime)! Oricum, fiecare are puncte forte si lipsuri ...si mai este si o chestiune de gust, clapele in discutie fiind destul de diferite intre ele, fiecare in parte avand "ADN-ul" sau propriu, atat ca SOUND cat si ca FUNCTIONALITATE, vizand segmente diferite de utilizatori! RECOMANDARI KORG Pa3x: Foarte buna pentru acompaniament programat datorita functiilor de editare care permit realizarea unor orchestratii foarte complexe, foarte buna ptr. acompaniament manual si ptr. interpretarea pieselor de pian, datorita claviaturii semi-ponderate si a celor 76 keys care ii confera feeling-ul necesar ptr. a fi utilizata in acest scop (lucru destul de greu de realizat cu o claviatura de tip "Synth Action") Nu este foarte indicat pentru solistica (folclor), datorita claviaturii semi-ponderate care nu acorda utilizatorului posibilitatea de a realiza executarea pieselor muzicale rapid si usor, la viteza mare ....si datorita sound-ului putin mai rece, metalic si infundat, care nu-i confera "DULCEATA" si EXPRESIVITATE! YAMAHA Tyros 4: Foarte buna in special pentru solistica (folclor) datorita claviaturii de tip synth-acţiune care acorda utilizatorului posibilitatea de a realiza executarea pieselor muzicale rapid si usor, la viteza mare (lucru destul de greu de realizat cu o claviatura de tip semi-ponderata) ...si datorita sound-ului curat, cald, dulce, plin, viu, gras! Nu este foarte indicat ptr. acompaniament manual si ptr. interpretarea pieselor de pian, deoarece acest tip de claviatura nu are feeling-ul necesar ptr. a fi utilizata in acest scop. Destul de buna pentru acompaniament programat, singurele inconveniente fiind faptul ca nu are dinamica (vana) pe care o are KORG-ul ...si Editor-ul PC pentru realizarea style-urilor! [ Edited Sun Aug 12 2012, 12:39PM ] |
||
Back to top |
|
||
Cuslea_FM |
|
||
Registered Member #10858
Joined: Sat Mar 03 2012, 05:59PMPosts: 909 |
In ceea ce priveste seria Tyros de la Yamaha, mare dreptate avea maestrul Laurentiu (elgi) cand spunea urmatoarele: ""YAMAHA, de la seria PSR la seria TYROS a evoluat considerabil, odata cu aparitia fiecarui nou model, schimband complet clapa: Seria Tyros are Master Compressor si deci are posibilitatea de a prelucra tonurile astfel încât să îţi faci ton de orchestră (la Tyros poţi să-ţi pui câte 24 de tonuri simultan la mâna dreaptă şi 8 la mâna stângă, pe când la orice PSR ai maxim 2 tonuri la dreapta ş unul la stânga; gândeşte-te la posibilităţile ce decurg de aici: numărul combinaţiilor posibile tinde spre infinit plus 1...). Fac precizarea că la Tyros 2, de exemplu, poţi modifica orice ton intern sau semplat (venit din afară) din 88 de puncte de vedere (88 de parametri de editare a sunetului), după care uneşti câte 8 astfel de tonuri la un loc, per totalul celor 8 tonuri având alţi 46 de parametri de editare a întregului ton; finalmente, această combinaţie de tonuri o salvezi ca un singur ton la mâna dreaptă! Numai că tu poţi pune simultan 3 tonuri, deci iată de unde vin cele 24 de tonuri simultan la dreapta! După ce ai făcut acel ton, îl poţi stoca în una din cele 128 de locaţii ale memoriei lui Tyros, deci ai 128 X 8 = 1024 de combinaţii de tonuri, altele decât cele interne ale clapei (această memorie de stocare nu există deloc la PSRuri, deoarece acestea nu ştiu deloc să combine tonurile)! Iar ca sound, nu compara niciodată nici un fel de PSR cu nici unul dintre Tyrosuri. Deci, cu alte cuvinte, in Voice Editorul de la T4 (care este acelaşi şi la T1, T2 şi T3) poţi "amesteca" într-un singur ton până la 8 tonuri suprapuse, fiecare din cele 8 având câte 88 de parametri de sintetizare (de la EQ, atack, decay, release şi pana la alegerea unuia dintre cele 44 de tipuri de reverb, 106 tipuri de chorus-uri, 285 de tipuri de DSP-uri pentru tonuri şi separat alte 285 de tipuri pentru partea de style). ...Cu cele 8 oscilatoare per ton disponibile, se pot face maxim 8 mape de oscilatoare, fiecare cu zona lui şi limita de velocitate proprie, fiecare dintre ele având 88 de parametri de sintetizare. Suportă 24 de biţi / 44 100 Hz, stereo (la Audya samplerul e mono!!!)... Sampler recorder & player... Maxim 4096 de wave-uri pentru sampler. Poţi folosi în live la mâna dreaptă maxim 24 de oscilatoare, fiecare cu setările proprii şi wave-urile proprii, la velocităţi, plaja notelor etc. etc ...diferite. Limitarea este dată de faptul că nu ai voie când adaugi tot wave-uri în osicilatoare să depăşeşti numărul de 4096 de wave-uri stereo (chiar dacă acestea nu sunt cantitativ mai mari decât memoria FLASH de 1 GB pe care o are T4). E limitare strict din soft, dar cred că nu asta ar fi o problemă... 4096 de wave-uri ar trebui să fie destule pentru un ţambal, tobe de Roland şi basul de G800... Iar pentru orice altceva, ai în clapă puzderie de tonuri care ar trebui să fie suficiente. Se pot combina maxim 3 tonuri, din care unul sau două să fie samplere şi unul Super Articulation sau invers, ori toate 3 sampling, cum vrei. La fiecare dintre ele (independent unul faţă de celelalte) se poate regla legato-ul respectiv (asta se face direct pe clapă, fără PC). Toate tonurile GM şi GM2 proprietare Roland, plus cele proprietare standardului eXtended General a lui Yamaha, se găsesc în întreaga serie Tyros de la Yamaha. Memoria nu mai este RAM, ca la T2 şi T3, ci este memorie Flash, tehnologie care face posibil faptul ca atunci când deschizi clapa să ai deja încărcate tonurile sampler. Cum ai deschis clapa, cânţi deja cu toate samplerele (maxim 1 Gb, care e absolut suficient pentru orice ne-ar trece nouă prin cap). T4 are are un singur slot în care poţi băga unul din cele două modele de Flash RAM, numite FL 512M şi FL 1024M. Se pot scrie câte CV-uri vrei, cu condiţia ca numărul total de track-uri midi folosite să fie maxim 16. Apoi, pe fiecare track (CV) poţi să îi spui exact de la ce notă la ce notă din ce octavă vrei să-ţi meargă acel CV, corespunzător cu acordul (Root-ul) şi CV-ul pe care îl prinzi Asadar, Tyros4 este o clapă foarte bună, în ciuda lipsei de funcţii pe care să le găsesc direct pe clapă (toate funcţiile lipsă pe clapă regasindu-se în softuri dedicate PC) ...Si oricum nu cred ca vreun muzicant are nevoie de aceste functii la cantare, pentru ca nu se apuca nimeni sa-si pregateasca clapa in timpul programului, clapa fiind deja pregatita de acasa cu tot ceea ce avem nevoie. ...Până la urma urmei, la evenimente cântăm doar cu sound-ul, în opinia mea, sunetul final fiind mult mai important decât un milion de funcţii, multe dintre ele inutile! Singura obiectie a mea e legata de faptul ca cei de la YAMAHA au arătat în Motif că ştiu să facă cele mai bune meniuri şi cele mai bune tonuri internal, dar la arrangere, pentru cei peste 3000£ pe care ii plătim, isi bat joc de noi utilizatorii si ne lasa sa ne chinuim cu softuri dedicate PC"" ...Si pentru a evidentia mai bine cam despre ce este vorba in ceea ce priveste aranjoarele de top de la Yamaha, iata o scurta si cuprinzatoare comparatie intre modelele seriei Tyros (1, 2, 3, 4) facuta de catre cei de la sud-claviers, comparatie care spune mai mult decat o mie de cuvinte: Tyros 2 vs. Tyros 3 (by Ciprian, Romania): Tyros 3 vs. Tyros 4 (by Marco Reidijk, Vriese Music Palace): [ Edited Thu Aug 02 2012, 09:34AM ] |
||
Back to top |
|
||
Florin Galati |
|
||
Registered Member #6568
Joined: Tue Feb 24 2009, 07:36PMPosts: 327 |
Fara suparare, Tyros 4, fie ca e cea aniversary sau nu, este un adevarat utilaj in materia de muzica. Mi-au trecut prin mana si T2 si T3 si T4. De la versiune la versiune este cate un pas urias. Toata stima celor de la Yamaha.
|
||
Back to top |
|
||
andy_ubb |
|
||
Registered Member #8546
Joined: Thu Dec 17 2009, 06:15PMPosts: 10 |
Mi-am luat de curand PA3X, am avut inainte TYROS 2 si TYROS3. PA3x - suna putin mai artificial pe partea de instrumente de suflat - pe saxofoane. Cati cantati la nunta cu saxofonu de pe clapa? Pa3x e mult mai prezenta, stylurile sunt mai simple nu mai prost facute. Tobele pe Pa3x sunt mai reale. Imi place la pa3x claviatura, touchscreenul, are buton de manual bass si de selectare upper/lower pt zona in care vrei sa preia acompaniament. Nu am descoperit inca problemele enumerate de voi. E nasol ca trebuie sa apesi un buton sa intri pe partea de redare negative sau mp3, alt buton pt style. [ Edited Thu Apr 18 2013, 01:41AM ] |
||
Back to top |
|
||
ady-pc |
|
||
Registered Member #9870
Joined: Wed Sep 29 2010, 12:55PMPosts: 349 |
Cuslea_FM a scris ... In ceea ce priveste seria Tyros de la Yamaha, mare dreptate avea maestrul Laurentiu (elgi) cand spunea urmatoarele: ""YAMAHA, de la seria PSR la seria TYROS a evoluat considerabil, odata cu aparitia fiecarui nou model, schimband complet clapa: Seria Tyros are Master Compressor si deci are posibilitatea de a prelucra tonurile astfel încât să îţi faci ton de orchestră (la Tyros poţi să-ţi pui câte 24 de tonuri simultan la mâna dreaptă şi 8 la mâna stângă, pe când la orice PSR ai maxim 2 tonuri la dreapta ş unul la stânga; gândeşte-te la posibilităţile ce decurg de aici: numărul combinaţiilor posibile tinde spre infinit plus 1...). Fac precizarea că la Tyros 2, de exemplu, poţi modifica orice ton intern sau semplat (venit din afară) din 88 de puncte de vedere (88 de parametri de editare a sunetului), după care uneşti câte 8 astfel de tonuri la un loc, per totalul celor 8 tonuri având alţi 46 de parametri de editare a întregului ton; finalmente, această combinaţie de tonuri o salvezi ca un singur ton la mâna dreaptă! Numai că tu poţi pune simultan 3 tonuri, deci iată de unde vin cele 24 de tonuri simultan la dreapta! După ce ai făcut acel ton, îl poţi stoca în una din cele 128 de locaţii ale memoriei lui Tyros, deci ai 128 X 8 = 1024 de combinaţii de tonuri, altele decât cele interne ale clapei (această memorie de stocare nu există deloc la PSRuri, deoarece acestea nu ştiu deloc să combine tonurile)! Iar ca sound, nu compara niciodată nici un fel de PSR cu nici unul dintre Tyrosuri. Deci, cu alte cuvinte, in Voice Editorul de la T4 (care este acelaşi şi la T1, T2 şi T3) poţi "amesteca" într-un singur ton până la 8 tonuri suprapuse, fiecare din cele 8 având câte 88 de parametri de sintetizare (de la EQ, atack, decay, release şi pana la alegerea unuia dintre cele 44 de tipuri de reverb, 106 tipuri de chorus-uri, 285 de tipuri de DSP-uri pentru tonuri şi separat alte 285 de tipuri pentru partea de style). ...Cu cele 8 oscilatoare per ton disponibile, se pot face maxim 8 mape de oscilatoare, fiecare cu zona lui şi limita de velocitate proprie, fiecare dintre ele având 88 de parametri de sintetizare. Suportă 24 de biţi / 44 100 Hz, stereo (la Audya samplerul e mono!!!)... Sampler recorder & player... Maxim 4096 de wave-uri pentru sampler. Poţi folosi în live la mâna dreaptă maxim 24 de oscilatoare, fiecare cu setările proprii şi wave-urile proprii, la velocităţi, plaja notelor etc. etc ...diferite. Limitarea este dată de faptul că nu ai voie când adaugi tot wave-uri în osicilatoare să depăşeşti numărul de 4096 de wave-uri stereo (chiar dacă acestea nu sunt cantitativ mai mari decât memoria FLASH de 1 GB pe care o are T4). E limitare strict din soft, dar cred că nu asta ar fi o problemă... 4096 de wave-uri ar trebui să fie destule pentru un ţambal, tobe de Roland şi basul de G800... Iar pentru orice altceva, ai în clapă puzderie de tonuri care ar trebui să fie suficiente. Se pot combina maxim 3 tonuri, din care unul sau două să fie samplere şi unul Super Articulation sau invers, ori toate 3 sampling, cum vrei. La fiecare dintre ele (independent unul faţă de celelalte) se poate regla legato-ul respectiv (asta se face direct pe clapă, fără PC). Toate tonurile GM şi GM2 proprietare Roland, plus cele proprietare standardului eXtended General a lui Yamaha, se găsesc în întreaga serie Tyros de la Yamaha. Memoria nu mai este RAM, ca la T2 şi T3, ci este memorie Flash, tehnologie care face posibil faptul ca atunci când deschizi clapa să ai deja încărcate tonurile sampler. Cum ai deschis clapa, cânţi deja cu toate samplerele (maxim 1 Gb, care e absolut suficient pentru orice ne-ar trece nouă prin cap). T4 are are un singur slot în care poţi băga unul din cele două modele de Flash RAM, numite FL 512M şi FL 1024M. Se pot scrie câte CV-uri vrei, cu condiţia ca numărul total de track-uri midi folosite să fie maxim 16. Apoi, pe fiecare track (CV) poţi să îi spui exact de la ce notă la ce notă din ce octavă vrei să-ţi meargă acel CV, corespunzător cu acordul (Root-ul) şi CV-ul pe care îl prinzi Asadar, Tyros4 este o clapă foarte bună, în ciuda lipsei de funcţii pe care să le găsesc direct pe clapă (toate funcţiile lipsă pe clapă regasindu-se în softuri dedicate PC) ...Si oricum nu cred ca vreun muzicant are nevoie de aceste functii la cantare, pentru ca nu se apuca nimeni sa-si pregateasca clapa in timpul programului, clapa fiind deja pregatita de acasa cu tot ceea ce avem nevoie. ...Până la urma urmei, la evenimente cântăm doar cu sound-ul, în opinia mea, sunetul final fiind mult mai important decât un milion de funcţii, multe dintre ele inutile! Singura obiectie a mea e legata de faptul ca cei de la YAMAHA au arătat în Motif că ştiu să facă cele mai bune meniuri şi cele mai bune tonuri internal, dar la arrangere, pentru cei peste 3000£ pe care ii plătim, isi bat joc de noi utilizatorii si ne lasa sa ne chinuim cu softuri dedicate PC"" ...Si pentru a evidentia mai bine cam despre ce este vorba in ceea ce priveste aranjoarele de top de la Yamaha, iata o scurta si cuprinzatoare comparatie intre modelele seriei Tyros (1, 2, 3, 4) facuta de catre cei de la sud-claviers, comparatie care spune mai mult decat o mie de cuvinte: Tyros 2 vs. Tyros 3 (by Ciprian, Romania): Tyros 3 vs. Tyros 4 (by Marco Reidijk, Vriese Music Palace): pazea' ca a venit Florin cu foiletoanele, dar...minutios si la obiect ca intodeauna. |
||
Back to top |
|
||
Go to page << >> | |
Powered by Clape.ro
Comentarii noi
[download] ABXoct2024pa2xFolc. Posted by miki67 on 26 Nov : 20:20
Cu plăcere băieți! Dacă sunt ceva probleme, nu ezitați să îmi aduceți la cunoștință. Voi incerca sa remediez.Sănătate!
[download] ABXoct2024pa2xFolc. Posted by alex-lx on 25 Nov : 14:24
Si de la mine un multumesc. 👍
[download] ABXoct2024pa2xFolc. Posted by ionut74 on 25 Nov : 13:10
multumesc mult in numele celor cu clape mai vechi(pa800,pa2),pentru efortul depus
[download] Set Korg Pa4X ABX Oct 2024 Posted by miki67 on 24 Nov : 11:06
@ionut74, am convertit tot ce mi-ai cerut, dar ca să intre în 256 mega decompensați, a trebuit să cobor toate samplerele la 22000khz. Sper ca rezultatul sa fie satisfăcător. L-am u [more ...]
[download] Set Korg Pa4X ABX Oct 2024 Posted by ionut74 on 21 Nov : 11:48
Folclor, paduri și performanțe, mulțumesc mult, știu că e de muncă, când poți,am 256mb RAM
|
|
"Cu cât ai mai mult succes, cu atât devii mai mult un produs al ceva care generează bani."
FB