Forums

Clape.ro :: Forums :: Echipamente si accesorii :: Echipamente audio
 
<< Previous thread | Next thread >>
Doar ptr. cunoscători...
Go to page       >>  
Moderators: admin, Robert Craciun, pustiulica, angelitto
Author Post
Cuslea_FM
Sun Jan 06 2013, 11:59PM

Registered Member #10858
Joined: Sat Mar 03 2012, 05:59PM
Posts: 909

De curând m-am apucat să-mi fac un nou sistem de sonorizare pe 3 căi, subbass-bass, bass-medii, medii-înalte, cu amplificatoare separate ptr. fiecare în parte dintre segmentele respective de fregvențe
...ptr. partea de medii-înalte am un mixer cu putere, amplificator clasa AB, foarte calitativ, distorsiuni reduse, sunet cald și dulce, capabil să imprime dif-urilor de medii-înalte puterea necesară ptr. ca acestea să dezvolte o presiune acustică de 112dB SPL
...ptr. partea de bass-medii am un mixer cu putere, amplificator clasa D, nu la fel de calitativ în ceea ce privește sunetul, dar mult mai eficient și capabil să imprime dif-urilor de 8 inch puterea necesară ptr. ca acestea să dezvolte o presiune acustică egală cu cea a dif-urilor de medii-înalte, deci 112dB SPL;
...ptr. partea de subbass-bass vreau să iau (încă nu l-am cumpărat) tot un mixer cu putere, amplificator din clasa D, fiindcă la acest segment de fregvențe am nevoie de putere (eficiență) și mai mare ptr. a obține același nivel al presiunii acustice de 112dB SPL de la un dif de 15 inch (echilibrând astfel presiunea acustică a întregului sistem la 112dB SPL)

Adică, să mă fac mai bine înțeles, voi avea un subwoofer cu un singur dif de15 inch, amplificat și contolat din mixerul Ultrabass BXD3000H și doi sateliți, fiecare satelit având două compartimente separate, un compartiment ptr. dif-ul de 8 inch ptr. bass-medii amplificat și contolat din mixerul Europower PMP530M și celălalt compartiment ptr. hornul de compresie și un bullet tweeter care vor fi amplificate și contolate dintr-un mixer cu putere clasa AB făcut pe comandă

E, acu' prima mea întrebare e care ar fi varianta prin care se pierde cel mai puțin din semnalul audio:

1. încorporez mixerele cu putere în boxe (făcându-le active) și fac legătura între clapă și boxe prin intermediul unor cabluri lungi ptr. semnal mic, ecranate și balansate (adică, clapă - cabluri lungi ptr. semnal mic - boxe active) ../../images/emotes/yahoo/yahoo_thinking.gif
2. las boxele pasive, montez mixerele într-o carcasă rackmount, fac legătura între clapă și mixere prin intermediul unor cabluri scurte ptr. semnal mic, ecranate și balansate/nebalansate, iar între mixerele cu putere și boxele pasive fac legătura prin cabluri lungi și groase ptr. semnal mare (adică, clapă - cabluri scurte ptr. semnal mic - mixere cu putere - cabluri lungi ptr. semnal mare - boxe pasive) ../../images/emotes/yahoo/yahoo_thinking.gif


O altă problemă vis-a-vis de care vă cer părerea e în ceea ce privește nepotrivirea impedanței de ieșire a clapei cu impedanța de intrare a unuia dintre mixere:

Ptr. partea de bass-medii de exemplu e totul simplu, am un Behringer Europower PMP530M LINK: Click aici ! , la EX5-ul meu am un nivel al semnalului de ieșire (Max. OUTput level) de maxim +18 dBm și o impedanță de ieșire (OUTput impedance) de 10 kΩ pe L și respectiv 10 kΩ pe R iar la mixer pe Mono Line Inputs am un nivel al semnalului de intrare (Max. INput level) de maxim +22 dBu și o impedanță de intrare (INput impedance) de approx. 20 kΩ balansat, 10 kΩ nebalansat ...și deci aici totul se potrivește perfect și nu sunt nici un fel de probleme.

Problema intervine la partea de subbass-bass, unde eu vreau să iau (încă nu l-am cumpărat) un Behringer Ultrabass BXD3000H LINK: Click aici ! care e de fapt destinat ptr. chitară bass. În acest caz, dacă voi conecta clapa (impedanță de ieșire de 10 kΩ pe L și respectiv 10 kΩ pe R) la intrarea acestui mixer (impedanță de intrare de apox. 240 Ω) în mod normal voi avea sunetul distorsionat și denaturat dacă nu folosesc un DI-BOX ...e, întrebarea mea e dacă sunetul va fi tot distorsionat și denaturat în cazul în care, în loc să intru cu semnalul pe Instrument INput, aș intra pe CD Input (știind că această intrare are o impedanță de 43 kΩ) și dacă intrând pe acel CD Input voi mai putea folosi toate funcțiile mixerului (sau poate știți voi vreo altă "ghidușie" ca să pot folosi acest mixer fără să fiu nevoit să utilizez nici un DI-BOX) ../../images/emotes/yahoo/yahoo_thinking.gif


[ Edited Tue Jan 08 2013, 10:41PM ]


Back to top
sarac.lipit
Mon Jan 07 2013, 11:22AM

Registered Member #45
Joined: Thu May 29 2008, 12:31AM
Posts: 2459
eu ştiu aşa
cîntări mari - boxe pasive
micuţe - active (originale)
cum vrei tu să le construieşti ...mixaj separat pe frecvenţe...arată migăleală... multă căblăraie şi vor fi probleme mari la reglaje.
Permanent ce-i simplu şi la obiect are succes.

Problema 2 trebe rumegată... am circumvoluţiunea blocată de... muncă... da' sunt meşteri pe'aici... nu rămîi nerezolvat
succes la reglajele ideale!

Back to top
Cuslea_FM
Mon Jan 07 2013, 04:21PM

Registered Member #10858
Joined: Sat Mar 03 2012, 05:59PM
Posts: 909
sarac lipit a scris ...

eu ştiu aşa
cîntări mari - boxe pasive
micuţe - active (originale)
cum vrei tu să le construieşti ...mixaj separat pe frecvenţe...arată migăleală... multă căblăraie şi vor fi probleme mari la reglaje.
Permanent ce-i simplu şi la obiect are succes.

Problema 2 trebe rumegată... am circumvoluţiunea blocată de... muncă... da' sunt meşteri pe'aici... nu rămîi nerezolvat
succes la reglajele ideale!

Am hotărât să las boxele pasive și să montez mixerele într-o carcasă rackmount...

În ceea ce privește căblăraia ...referitor la semnalul de intrare în mixere nu voi avea probleme deoarece îl voi prelua prin fire interioare de la unul dintre mixere ptr. celelalte două, însă în ceea ce privește semnalul de la mixere la boxe, într-adevăr, voi avea nevoie de un cablu separat ptr. subwoofer și de două cabluri ptr. fiecare satelit în parte (unul ptr. bass-medii și altul ptr. medii-înalte), deci în total 5 cabruri ptr. 3 boxe ../../images/emotes/yahoo/yahoo_big_grin.gif

În ceea ce privește reglajele ...da, va fi mai multă migăleală și eventuale probleme ptr. unu' care nu prea știe ce face la mixaje. Plus că un mixaj necorespunzător poate deteriora dif-urile de subbass-bass și bass-medii, deoarece am filtre (crossovere) ptr. separarea frecvențelor doar la medii-înalte (fiindcă pe respectivul segment de frecvențe am câte două dif-uri în același compartiment, un horn de compresie și un bullet tweeter) ...n-am mai pus filtre (crossovere) și la dif-urile de subbass-bass și bass-medii, ptr. că la aceste segmente separarea frecvențelor se va face direct din egalizatorul grafic al mixerului aferent fiecărui segment de frecvențe în parte, și asta tocmai ptr. că pe segmantul bass-medii am câte un singur astfel de dif pe fiecare boxă, iar pe segmantul subbass-bass am o singură boxă cu un singur dif ../../images/emotes/yahoo/yahoo_tongue.gif

În ciuda acestor dezavantaje, avantajele ar fi următoarele: amplificare separată și dif-uri dedicate fiecărui segment de frecvenţe în parte și foarte multe posibilități de reglare a sunetului datorită posibilităților de mixaj separat pe fiecare segment de frecvenţe în parte ...și eu zic că merită efortul, dacă mai punem la socotoală faptul că dif-urile sunt toate numai unul și unul, alese pe sprânceană, amplif-ul clasa AB se ocupă minunat de frecvențele medii-înalte (250/300Hz - 2,5/3kHz este intervalul la care urechile umane sunt cele mai sensibile la detalii) iar spre marea mea surprindere și chinezăriile Europower PMP530M și Ultrabass BXD3000H își fac treaba bine de tot ptr. medii-bass-subbass ../../images/emotes/yahoo/yahoo_winking.gif

[ Edited Sun May 05 2013, 03:53PM ]


Back to top
Cuslea_FM
Tue Jan 08 2013, 10:21PM

Registered Member #10858
Joined: Sat Mar 03 2012, 05:59PM
Posts: 909

Hai mă frațâlor, mă lămurește și pe mine careva referitor la problema asta:

Cuslea_FM a scris ...

O altă problemă vis-a-vis de care vă cer părerea e în ceea ce privește nepotrivirea impedanței de ieșire a clapei cu impedanța de intrare a unuia dintre mixere:

Ptr. partea de bass-medii de exemplu e totul simplu, am un Behringer Europower PMP530M LINK: Click aici ! , la EX5-ul meu am un nivel al semnalului de ieșire (Max. OUTput level) de maxim +18 dBm și o impedanță de ieșire (OUTput impedance) de 10 kΩ pe L și respectiv 10 kΩ pe R iar la mixer pe Mono Line Inputs am un nivel al semnalului de intrare (Max. INput level) de maxim +22 dBu și o impedanță de intrare (INput impedance) de approx. 20 kΩ balansat, 10 kΩ nebalansat ...și deci aici totul se potrivește perfect și nu sunt nici un fel de probleme.

Problema intervine la partea de subbass-bass, unde eu vreau să iau (încă nu l-am cumpărat) un Behringer Ultrabass BXD3000H LINK: Click aici ! care e de fapt destinat ptr. chitară bass. În acest caz, dacă voi conecta clapa (impedanță de ieșire de 10 kΩ pe L și respectiv 10 kΩ pe R) la intrarea acestui mixer (impedanță de intrare de apox. 240 Ω) în mod normal voi avea sunetul distorsionat și denaturat dacă nu folosesc un DI-BOX ...e, întrebarea mea e dacă sunetul va fi tot distorsionat și denaturat în cazul în care, în loc să intru cu semnalul pe Instrument INput, aș intra pe CD Input (știind că această intrare are o impedanță de 43 kΩ) și dacă intrând pe acel CD Input voi mai putea folosi toate funcțiile mixerului (sau poate știți voi vreo altă "ghidușie" ca să pot folosi acest mixer fără să fiu nevoit să utilizez nici un DI-BOX) ../../images/emotes/yahoo/yahoo_thinking.gif



[ Edited Tue Jan 08 2013, 10:24PM ]


Back to top
victor_petrescu
Wed Jan 09 2013, 01:16AM

Registered Member #1769
Joined: Thu Sep 25 2008, 10:34AM
Posts: 255
parerea mea e ca nu e ok nimic din sistemul asta si iti spun si de ce.
in preimul rand nu ai de ce la o sonorizare mica sa mergi pe 3 cai.iti ajung 2.
nu inteleg de ce trebuie sa iei 3 mixere in loc sa iei un singur mixer si 2 puteri?in general puterile au un cross intern si poti sa dai direct in basi cu ele fara alt cross extern.
boxa de subbas (inteleg ca la asta te referi)da de pe la 20 30 hz.-pana la aprox 150hz.la o sonorizare mica nu ai ce sa cauti cu frecventele astea in sistem amplificat.mai ales ca banuiesc ca nu canti techno sau house.
basul de care ai nevoie il poti scoate din difuri pe 15 fara probleme chiar si pe tobe amplificate daca ai boxe ok,dar pentru asta 18 sunt de baza.
combourile de chitara si de chitara bas nu pot fi folosite in alte scopuri.ele sunt facute sa sune bine pe anumite frecvente de medii de caqre are nevoie chitara ,respectiv bas si difurile lor sunt pt ele.



Back to top
Cuslea_FM
Wed Jan 09 2013, 12:43PM

Registered Member #10858
Joined: Sat Mar 03 2012, 05:59PM
Posts: 909
victor_petrescu a scris ...

parerea mea e ca nu e ok nimic din sistemul asta si iti spun si de ce.
in preimul rand nu ai de ce la o sonorizare mica sa mergi pe 3 cai.iti ajung 2.
boxa de subbas (inteleg ca la asta te referi)da de pe la 20 30 hz.-pana la aprox 150hz.la o sonorizare mica nu ai ce sa cauti cu frecventele astea in sistem amplificat.mai ales ca banuiesc ca nu canti techno sau house.
basul de care ai nevoie il poti scoate din difuri pe 15 fara probleme chiar si pe tobe amplificate daca ai boxe ok,dar pentru asta 18 sunt de baza.
combourile de chitara si de chitara bas nu pot fi folosite in alte scopuri.ele sunt facute sa sune bine pe anumite frecvente de medii de caqre are nevoie chitara ,respectiv bas si difurile lor sunt pt ele.

Referitor la acest aspect, ar fi foarte multe de discutat despre avantajele și dezavantajele unei boxe de tip "line source" pe două căi comparativ cu o boxă de tip "line source" pe trei căi ...despre avantajele și dezavantajele unei boxe de tip "line source" pe două sau trei căi comparativ cu o boxă de tip "point source" cu un singur dif coaxial sau triaxial ...și respectiv despre avantajele și dezavantajele unei boxe de tip "line source" pe două sau trei căi comparativ cu o boxă de tip "point source" cu un singur dif coaxial sau triaxial și comparativ cu boxă "point source" de tip "flat panel"

Este cunoscut faptul că de ex. o boxă tradițională în două căi de tip "line source", are difuzoarele așezate unul deasupra celuilalt și că în acest caz semnalele acustice emise de cele două difuzoare interferează între ele și afectează astfel liniaritatea răspunsului în frecvență denaturând și distorsionând fix în plaja de frecvențe cea mai importantă, și anume în zona frecvențelor medii-înalte LINK: Click aici ! ...astfel că, ptr. o dispersie cât mai uniformă și mai coerentă a undelor sonore și implicit ptr. un răspuns în frecvență cât mai liniar și un sunet cât mai puțin denaturat și distorsionat, ideală ar fi o boxă de tip "point source" cu un singur dif "full range".
Problema e că deocamdată încă nu s-a inventat nici un dif "full range" chiar atât de "zbengos" încât să exceleze prin redarea cu o presiune acustică satisfăcător de mare a undelor sonore care să acopere spectrul de frecvențe 20Hz-20kHz perceptibil de urechea umană, și cu atât mai puțin sunetele cu frecvențe perceptibile oarecum extrasenzorial, adică sunetele cu frecvențe de peste 20kH (care conțin așa numitele armonice superioare, ce-i conferă sunetului strălucire, claritate și-l fac mai aerisit) și respectiv sunetele cu frecvențe sub 20Hz (care conțin așa numitele fundamentale inferioare, care se simt ca niște vibrații ce-i conferă sunetului acea impresie de putere, de plinatate, de caldură).
Plus că și în cazul alegerii variantei cu un singur difuzor "point source" "full range" există mai multe tipuri de dif-uri, fiecare în parte dintre acestea având atât avantaje cât și unele dezavantaje. De ex, după cum bine se poate observa în această imagine:



...un dif de tip "flat panel" (Planar Magnetic, Electrostatic Flat Panel, Diaphragm Flat Panel, Plasma Arc, Piezoelectric Flat Panel, etc.) va dispersa mai uniform și mai coerent undele sonore, având astfel un răspuns în frecvență mai liniar și mai puțin denaturat și distorsionat decât un difuzor electro-magnetic coaxial sau triaxial obișnuit, cu membrana conică, a cărui dispersie a undelor sonore e mai neuniformă și mai necoerentă comparativ cu un dif plat ...dar asta doar la un volum sonor mic, la volum mare rezultatele unui dif plat fiind dezastruoase în ceea ce privește liniaritatea.

Așadar, la acest "capitol" totul este oarecum relativ, fiind condiționat de compromisurile pe care fiecare le crede de cuviință în funcție de obiectivul propus

victor_petrescu a scris ...

nu inteleg de ce trebuie sa iei 3 mixere in loc sa iei un singur mixer si 2 puteri?in general puterile au un cross intern si poti sa dai direct in basi cu ele fara alt cross extern.

Am explicat anterior c-am recurs la opțiunea cu 3 mixere "all in one" (mixer+putere+EQgrafic) fiindcă vreau mixaj separat pe fiecare segment de frecvențe în parte ...și cum dif-urile, incintele și mixerul cu putere clasa AB făcut pe comandă m-au cam golit la portofel, nu-mi mai permit să iau acum și puteri și egalizatoare grafice separate, așa că deocamdată trebuie să mă mulțumesc cu chinezăriile "all in one" de la Behringer, care spre marea mea surprindere chiar sună binișor ptr. cei 148€ cât costă fiecare (Europower PMP530M l-am cumpărat deja, iar Ultrabass BXD3000H l-am probat la magazin cu clapa printr-un DI-BOX). Acu' rămâne de văzut doar dacă sunt stricăcioase sau nu

[ Edited Thu Jan 10 2013, 05:37PM ]


Back to top
sarac.lipit
Thu Jan 10 2013, 10:42AM

Registered Member #45
Joined: Thu May 29 2008, 12:31AM
Posts: 2459
da, uimitor, chiar sună spre bine!
Nu-s stricăcioase, botoanele şi potenţiometrele vor mai cîrîi... Bagi şprai-contract în ele cum încep a face figuri... şi n-ai treabă.
Cînd introduci în mufele mamă jack... repetă mişcarea de cîteva ori... face figuri mama cu întrerupătorul pentru cuplarea stereo...da-i trece la frecuş....

Back to top
admin
Thu Jan 10 2013, 11:16AM


Registered Member #1
Joined: Wed May 21 2008, 07:43PM
Posts: 1805
Ce-i drept, din lipsa de timp am citit cam ... "in diagonala" ce-ai scris tu pe aici, insa in mare lucrurile stau cam asa:

1.) - degeaba incerci tu sa faci "fineturi", totul se naruieste precum un castel facut din carti de joc in momentul in care folosesti Behringer! Sunt scule ieftine, fara prea multe "pretentii". E adevarat ca iti faci treaba cu ele si nu suna chiar "dezastruos", sunt altele care suna mult mai rau ... Nu poti sa compari tehnologiile si componentele utilizate la fabricarea acestor echipamente intre un Behringer si Dynacord (de exemplu);

2.) - experienta anilor in care am utilizat diverse echipamente, mi-au demonstrat faptul ca, cu cat semnalul este procesat de mai multe ori (in "cascada"), de mai multe echipamente, cu atat se pierde din dinamica si din naturaletea sunetului! Cu cat semnalul trece prin mai putine echipamente audio, cu atat ai dinamica mai buna;

3.) - daca intervin si procesari digitale, atunci e si mai grav. Daca semnalul analog, "curat", este convertit, reconvertit, iar convertit si iar reconvertit de diverse procesoare AD/DA ... la revedere dinamica! Din acest motiv, personal am ramas adeptul echipamentelor analoage, in detrimentul celor digitale;

4.) - "fineturile" pe care vrei tu sa le obtii, vor disparea ca prin farmec dintr-un simplu motiv: acustica salilor, care intotdeauna lasa de dorit. Poti sa te bucuri de acele mici diferente, strict in anumite conditii: o sala FOARTE BINE ANTIFONATA sau aer liber. Atat! Restul e can-can ... Ia fa un calcul, cate dintre salile in care ai cantat au acustica foarte buna?

5.) - in orice conditii si la orice volume, sistemele active sunt mult peste cele pasive, iar asta din mai multe motive: in cazul sistemelor pasive, finalul lucreaza pe toata plaja de frecventa fiind foarte solicitat, trimite semnalul in filtrul pasiv (care de obiecei are taiere de -12db) si care este ca o "bariera" in lantul acustic, iar de acolo merge la difuzoare, drept urmare, randamentul este foarte scazut. In cazul sistemelor active, se foloseste crossover activ cu taiere de -24 db (dublu fata de pasiv!!!), finalul primeste si lucreaza strict in plaja de frecventa pentru care dorim sa utilizam boxele, deci randamentul poate fi chiar dublu.

6.) - ... si multe altele.

[ Edited Thu Jan 10 2013, 03:51PM ]


Back to top
Cuslea_FM
Thu Jan 10 2013, 02:02PM

Registered Member #10858
Joined: Sat Mar 03 2012, 05:59PM
Posts: 909
sarac lipit a scris ...

da, uimitor, chiar sună spre bine!
Nu-s stricăcioase, botoanele şi potenţiometrele vor mai cîrîi... Bagi şprai-contract în ele cum încep a face figuri... şi n-ai treabă.
Cînd introduci în mufele mamă jack... repetă mişcarea de cîteva ori... face figuri mama cu întrerupătorul pentru cuplarea stereo...da-i trece la frecuş....

Așa e maestre SL, și eu aveam o părere destul de proastă despre chinezăriile de la "Belengher" însă mixerașele astea două, ptr. cei 148€ cât costă fiecare, chiar m-au surprins în mod plăcut fiindcă își fac treaba foarte bine, la un nivel calitativ DECENT din toate punctele de vedere.

E adevărat că botoanele şi potenţiometrele sunt cam fragile așa și tre' să fi mai delicat când le "gâdilești" ...da' asta nu-i bai deloc, că doar m-o înzestrat Muma Natură cu mânuri de muzicant, ușoare, finuțe, cu de'ște subțirele, numa' bune de "gâdileală" (plus că, la câte muieri or trecut prin mânurile ăstea delicate ale mele, am căpătat o dexteritate și-o pricepere la "gâdilici" de numa' numa') așa că referitor la fragilitatea botoanelor şi potenţiometrelor chiar nu-mi fac probleme ../../images/emotes/yahoo/yahoo_big_grin.gif

Părerea mea e că, dacă va continua tot așa, "Belengheru" le va cam lua pâinica de la gură multora dintre producătorii prestigioși de echipamente audio SCUMPE CU DRACI ../../images/emotes/yahoo/yahoo_winking.gif

sarac lipit a scris ...

Cînd introduci în mufele mamă jack... repetă mişcarea de cîteva ori... face figuri mama cu întrerupătorul pentru cuplarea stereo...da-i trece la frecuş....

Deocamdată n-am nici un fel de probleme cu mufele mamă la chinezării, da' și dacă aș avea, tot n-aș face treaba aia cu frecușu' ...mai bine mă pun cu toporu' pe amândouă mixere și gata ...nu de altceva da' un singur cablu costă cât un mixer, cablul fiind unul profesional, cu conectorii jack-plugs placați cu aur 24K (prietenii știu de ce) ../../images/emotes/yahoo/yahoo_big_grin.gif

[ Edited Thu Jan 10 2013, 09:37PM ]


Back to top
Cuslea_FM
Thu Jan 10 2013, 03:39PM

Registered Member #10858
Joined: Sat Mar 03 2012, 05:59PM
Posts: 909

D-le Dan, în mare parte sunt de acord cu ceea ce ați scris dvs. ...dar hai mai bine să spun punctual care e opinia mea referitor la afirmațile dvs:

Refiritor la punctul 1) e cam discutabil, cu atât mai mult cu cât în ultima vreme din ce în ce mai mulți producători de electronice folosesc piese componente și mâna de lucru ieftină ptr. asamblare (adică, într-un cuvânt, chinezăreli) ...excepție nu face nici compania Dynacord, la care ați făcut dvs. referire! Și atunci chiar nu știu dacă se mai merită să dau o desagă de lovele în plus pe un produs "de marcă" iar când îl desfac să am surpriza ca înăuntru respectivului produs să găsesc aceleași componente și același mod de asamblare ca și la o chinezărie ieftină...

Plus că, varianta cu chinezăriile a fost de fapt inițial o alegere PROVIZORIE, obligat fiind oarecum și de constrângeri materiale ...oricum, hotărârea finală va depinde doar de fiabilitatea lor, că în rest, chiar sunt mulțumit de chinezării.

Refiritor la punctul 2) sunt perfect de acord, și tocmai considerentele amintite de dvs. la acest punct (pe lângă constrângerile de ordin material) m-au determinat să optez ptr. scule "all in one" (mixer+putere+EQgrafic) încercând astfel pe cât posibil să evit conentarea "în cascadă" a mai multor echipamente, căblăraia, și inplicit orice pierderede semnal / dinamică ...și cred că am și reușit acest lucru, conectica fiind de fapt așa: clapă - mixer cu putere și EQgrafic încorporate – boxe

Refiritor la punctul 3) totul e analogic, nu am nimic digital, deci nici nu se pune problema de vreo pierdere de semnal / dinamică datorată vreunei conversii AD/DA ...doar procesorul de efecte de pe Europower PMP530M e digital, dar ăla o să-l folosesc numai la microfoane, clapele mele din dotare având ele însele cam tot ce le trebuie în materie de efecte (și încă ceva pe deasupra)

Refiritor la punctul 4) sunt perfect de acord ...da' și când oi prinde o sală cu acustică bună, s-o gătat lumea

Refiritor la punctul 5) cale trei mixere care au puterea și EQ-ul grafic încorporate se vor comporta exact ca niște filtre (crossovere) active, din egalizatoarele grafice al fiecăruia dintre mixere eu având posibilitatea de a alege exact spectrul de frecvețe pe care să se focalizeze întreaga putere a amplificatorului încorporat în fiecare dintre respectivele mixere ...așa cum de altfel am și explicat anterior:

Cuslea_FM a scris ...

un mixaj necorespunzător poate deteriora dif-urile de subbass-bass și bass-medii, deoarece am filtre (crossovere) ptr. separarea frecvențelor doar la medii-înalte (fiindcă pe respectivul segment de frecvențe am câte două dif-uri în același compartiment, un horn de compresie și un bullet tweeter) ...n-am mai pus filtre (crossovere) și la dif-urile de subbass-bass și bass-medii, ptr. că la aceste segmente separarea frecvențelor se va face direct din egalizatorul grafic al mixerului aferent fiecărui segment de frecvențe în parte, și asta tocmai ptr. că pe segmantul bass-medii am câte un singur astfel de dif pe fiecare boxă, iar pe segmantul subbass-bass am o singură boxă cu un singur dif ../../images/emotes/yahoo/yahoo_tongue.gif


[ Edited Thu Jan 10 2013, 06:21PM ]


Back to top
Go to page       >>   

Jump:     Back to top

Syndicate this thread: rss 0.92 Syndicate this thread: rss 2.0 Syndicate this thread: RDF
Powered by Clape.ro

! În atenţia noilor înregistraţi pe site!


Comentarii noi


[download] KotoItalo Disco PSR-S670 Posted by mihaidor on 10 Jan : 12:07
Pentru genul acesta de muzică nu este o ofertă pe piață și care să sune asemănător. Toți vor să se audă ca la MADIS sau JM Jarre acel sound de Laser Harp care se creează greu și în [more ...]


[download] Set korg pa3 mihnini Posted by sidoniap on 06 Jan : 22:42
AI GRESIT SETUL..... ESTE O PORCARIE ASTA ... NU ARE MACAR UN RITM DE SLOVACI


[download] MG 2023 FOLC PA2X CONV.SET Posted by alex-lx on 06 Jan : 19:17
Ai dreptate ionut74. Sanatate multa le doresc la asa oameni ca miki67, care ne ajuta nu prima data.


[download] MG 2023 FOLC PA2X CONV.SET Posted by ionut74 on 04 Jan : 17:05
Ținând cont că nimeni nu mai pune nimic pentru pa2 , merita nota pentru efortul depus, părerea mea


[download] MG 2023 FOLC PA2X CONV.SET Posted by miki67 on 03 Jan : 16:41
Oho, prea mare nota, mai taie din zero ăia Cu plăcere, sper sa îți fie de folos @ionut74 !1735915358 ]




Îţi place siteul ? Susţine acest site: adăugă codul de mai jos pe siteul tău.
Clape.ro



Evangelos Odysseus Papathanassiou - Vangelis (29 martie 1943 - 17 mai 2022)
"Cu cât ai mai mult succes, cu atât devii mai mult un produs al ceva care generează bani."



FB
Siteul Muzicantilor


Mobile Theme Setări confidenţialitate

Sitemap