Forums
Clape.ro :: Forums :: Instrumente cu clape :: Discutii, dezbateri despre clape |
|
<< Previous thread | Next thread >> |
Intrebari ptr. cunoscatori... |
Go to page << >> | |
Moderators: admin, Robert Craciun, pustiulica, angelitto
|
Author | Post | ||
valcea |
|
||
Registered Member #10973
Joined: Fri Apr 20 2012, 11:34PMPosts: 4 |
korg pa3
|
||
Back to top |
|
||
Cuslea_FM |
|
||
Registered Member #10858
Joined: Sat Mar 03 2012, 05:59PMPosts: 909 |
valcea a scris ... korg pa3 hahahahah ...ce gluma buna!!! |
||
Back to top |
|
||
victor_petrescu |
|
||
Registered Member #1769
Joined: Thu Sep 25 2008, 10:34AMPosts: 255 |
nu inteleg de ce amestecati aranajoarele cu synthurile.bineinteles ca la tonuri sunt synthurile insa sa intrebi caree cel mai bun synth la tonuri e o intrebare incompleta pentru ca fiecare e bun pe anumite tonuri .ca general se poate spune ca motif xs e cea mai completa la ora actuala,insa sunt o groaza de synthuri care suna muuult peste ea de la virus acces,oberheim,mogg etc . ca ex jupiter 80(analog se da acum cu vreo 4-5 mii de euro)si este muult peste jupiter 8000 virtual analog de generatie noua. despre partea cu canalele midi nu cred sa fie vreuna cu mai mult de 16 si intradevar este putin,insa se poate conecta external midi alta clapa/arpegiator etc. aranjoarele nu cred ca au ce cauta in discutia despre tonuri,pentru ca sunt construite intentionat ca si clape foarte slabe la tonuri. [ Edited Fri May 04 2012, 12:28PM ] |
||
Back to top |
|
||
cminor |
|
||
Registered Member #55
Joined: Fri May 30 2008, 10:44PMPosts: 2877 |
la synth, depinde ce vrei.. Virus? MOALE! V-SynthXT e prea dur Motif e prea General MIDI, asa ca depinde ce vrei de la un synth. |
||
Back to top |
|
||
victorr |
|
||
Registered Member #9068
Joined: Tue Mar 16 2010, 10:05PMPosts: 909 |
Ar fi o solutie mai buna de folosit un synth (pt ca el are deja tonuri bune) impreuna cu un fel de modul pentru style-uri?
|
||
Back to top |
|
||
cminor |
|
||
Registered Member #55
Joined: Fri May 30 2008, 10:44PMPosts: 2877 |
victore, depinde mult de latenta de iesire pe midi a aranjorului si cea de intrare a modulului. daca sunt mari, se va simti cand schimbi armonia. |
||
Back to top |
|
||
Cuslea_FM |
|
||
Registered Member #10858
Joined: Sat Mar 03 2012, 05:59PMPosts: 909 |
Cuslea_FM a scris ... 4. Si daca nu sunt prea impertinent, mi-as permite sa va intreb si care este in momentul de fata cel mai performant generator de ton (hardware sau software) care sa fie de tip multi-synthesis si sa foloseasca atat sinteza de sunet de tip wavetable cat si sinteza physical modelling ptr. generarea tonurilor??? Pentru ca deocamdata nu a raspuns numeni la aceasta intrebare, cred ca ar fi cazul sa dezvolt ideea detaliind putin, si astfel ca, pornind de la acest site LINK: Click aici ! am extras synth-urile de tip multi-synthesis fabricate dealungul timpului si va readresez intrebarea, deoarece ma intereseaza si alte pareri, desi personal, dupa o sinteza atenta a mai multor informatii corelate din mai multe surse, pot spune ca eu unul mi-am facut deja o idee si am ajuns la o concluzie in ceea ce priveste fiecare in parte dintre synth-urile enumerate aici: LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! ...Ma intreb eu, oare sintetizatoarele si statiile de lucru astea noi si scumpe si cu pretentii care sunt disponibile pe piata in zilele noastre, oare cu cati ani lumina or fi ele in urma oricaruia dintre synth-urile astea antice si de demult (unele la preturi derizorii) atat ca sunet cat si ca posibilitati??? (facand abstractie de ultimele trei modele mai noi de la KORG, si anume Oasys, M3 si Kronos, fata de care eu am unele rezerve datorita unor nemultumiri personale) ...Unde mai punem la socoteala si faptul ca (in functie de necesitatile fiecaruia) oricare dintre synth-urile astea antice si de demult mai pot fi utilizate si impreuna cu unul dintre sequencer-urile astea, tot antice si de demult si ele: LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! ...Dupa cum am mai spus in nenumarate randuri, si ma repet din nou cu speranta ca asa poate voi reusi sa-i fac sa inteleaga pe cat mai multi dintre utilizatorii de clape si/sau module de sunet destinate productiei muzicale, ca: 1. In mare parte, despre instrumentele muzicale electronice care sunt disponibile pe piata in zilele noaste si despre tehnologia folosita de catre aceste instrumente comparativ cu instrumentele muzicale electronice de odinioara, as putea spune cu convingere ca acestea au involuat intr-o oarecare masura, si asta in special in ceea ce priveste complexitatea posibilitatilor care sa permita utilizatorilor libertatea de configurare dupa bunul plac a propriului instrument! Cu siguranta s-a recurs la aceasta restrictionare deoarece producatori de instrumente muzicale electronice si-au dat seama ca au dat cam prea mult utilizatorilor si ca dand prea mult dintr-o data isi taie astfel singuri creaca de sub picioare ptr. ca noi utilizatorii nu mai depindem de fiecare model nou pe care-l scot ei pe piata! ...Asa insa, in momentul de fata, utilizatorii sunt obligati sa achizitioneze mereu cate-un model nou care iese pe piata, ca sa poata beneficia de cate ceva din ceea ce mai dau producatorii cu taraita! ...Noi utilizatorii ne bucuram ca niste catelusi la fiecare OS-isor pe care ni-l arunca producatorii din cand in cand ...iar producatorii se bucura de continuitatea castigurilor care le sunt asigurate astfel pe termen lung! ...Si uite-asa, toti impreuna vom trai fericiti pana la adanci batraneti (spre norocul si castigul lor) si pana cand moartea ne va desparti (spre ghinionul si prejudiciul lor) 2. Tipologia si valorea calitativa a sunetelor unui sintetizator e determinata in primul rand de tipul sintezei folosite ptr. generarea tonurilor si de fidelitatea placii de sunet (cu toate componentele ei) care proceseaza si reda sunetul! Urmariti thread-ul asta LINK: Click aici ! si cu siguranta veti intelege ceea ce vreau sa spun! Sample-ul este de fapt o copie a sunetului real al unui instrument si niciodata o copie nu va putea atinge nivelul calitativ al originalului ...si cu atat mai putin nu va putea vreodata sa fie mai calitativ decat originalul ...astfel ca un ton semplat (indiferent de clapa sau de brand) nu va suna niciodata ca si tonul original dupa care a fost facut sample-ul respectiv, asta e lege ...Si poate asa vor intelege vreodata si cei care se chinuie sa sempleze diferite instrumente si sa le faca sa sune cat mai real, ca sinteza de tip sample folosita ptr. generarea tonurilor este de fapt o sinteza relativ simpla, de compromis intre pret si calitate, principalul motiv ptr. care acest tip de sinteza este foarte folosit de catre producatorii de clape fiind acela ca necesita o putere de procesare mai scazuta (adica pot fi folosite si placi de sunet mai ieftine care sa proceseze si sa redea sunetul) si implicit costuri mai mici ptr. productia clapelor ...si ca altele (mult mai costisitoare) sunt de fapt sintezele de sunet folosite ptr. generarea tonurilor care reproduc cel mai fidel sunetele si efectele instrumentelor acustice si implicit a celor traditionale, folosite in muzica populara, folclor si muzica lautareasca romaneasca ...dar si a oricaror alte tipologii de tonuri folosite si in alte genuri muzicale! ...Si daca vreounu' dintre noi (care lucram dupa ureche si pe bajbaite) isi inchipuie ca vom reusi noi vreodata sa semplam un ton facandu-l totodata sa sune mai bine decat tonurile create de inginerii super-extra-mega specializati care lucreaza ptr. marii producatori de clape avand la dispozitie tehnologie de ultima generatie, atunci, inseamna ca ne lipseste cu desavarsire simtul realitatii! ...Si ptr. a sustine cu argumente concrete toate cele afirmate anterior, hai sa iau ca exemplu brand-ul Yamaha si sa postez urmatorul LINK: Click aici ! unde se poate observa cu ochiul liber involutia statiilor de lucru Yamaha odata cu iesirea pe piata a fiecarui nou model, comparativ cu modelul Yamaha EX5 de la care s-a plecat initial, model care avea un generator de ton pe baza a patru tipuri de sinteza, si anume sinteza AWM (un alt nume pentru sinteza redare eşantion, adica sample playback synthesis, şi prelevarea de probe, adica sampling) + sinteza AN (analog) + sinteza VL (modelare acustică virtuală) + sinteza FDSP (formula de procesare digitală a sunetului) ...Oare comparativ cu EX5-ul cam ce nota ar merita Motif XF-ul, despre care se spune ca in momentul de fata ar cam fi liderul nr. 1 in ceea ce priveste funcţiile si sound-ul?! [ Edited Sun Nov 04 2012, 08:29PM ] |
||
Back to top |
|
||
DorinelParadox |
|
||
Registered Member #6316
Joined: Thu Feb 19 2009, 11:09AMPosts: 1250 |
Cuslea_FM a scris ... Cuslea_FM a scris ... 4. Si daca nu sunt prea impertinent, mi-as permite sa va intreb si care este in momentul de fata cel mai performant generator de ton (hardware sau software) care sa fie de tip multi-synthesis si sa foloseasca atat sinteza de sunet de tip wavetable cat si sinteza physical modelling ptr. generarea tonurilor??? Pentru ca deocamdata nu a raspuns numeni la aceasta intrebare, cred ca ar fi cazul sa dezvolt ideea detaliind putin, si astfel ca, pornind de la acest site LINK: Click aici ! am extras synth-urile de tip multi-synthesis fabricate dealungul timpului si va readresez intrebarea, deoarece ma intereseaza si alte pareri, desi personal, dupa o sinteza atenta a mai multor informatii corelate din mai multe surse, pot spune ca eu unul mi-am facut deja o idee si am ajuns la o concluzie in ceea ce priveste fiecare in parte dintre synth-urile enumerate aici: LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! ...Ma intreb eu, oare sintetizatoarele si statiile de lucru astea noi si scumpe si cu pretentii care sunt disponibile pe piata in zilele noastre, oare cu cati ani lumina or fi ele in urma oricaruia dintre synth-urile astea antice si de demult (unele la preturi derizorii) atat ca sunet cat si ca posibilitati??? (facand abstractie de ultimele trei modele mai noi de la KORG, si anume Oasys, M3 si Kronos, fata de care eu am unele rezerve datorita unor nemultumiri personale) ...Unde mai punem la socoteala si faptul ca (in functie de necesitatile fiecaruia) oricare dintre synth-urile astea antice si de demult mai pot fi utilizate si impreuna cu unul dintre sequencer-urile astea, tot antice si de demult si ele: LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! LINK: Click aici ! Dupa cum bine se poate vedea, si dupa cum am mai spus in nenumarate randuri, si ma repet din nou cu speranta ca asa poate voi reusi sa-i fac sa inteleaga pe cat mai multi dintre utilizatorii de clape si/sau module de sunet destinate productiei muzicale, ca: 1. In mare parte, despre instrumentele muzicale electronice care sunt disponibile pe piata in zilele noaste si despre tehnologia folosita de catre aceste instrumente comparativ cu instrumentele muzicale electronice de odinioara, as putea spune cu convingere ca acestea au involuat intr-o oarecare masura, si asta in special in ceea ce priveste complexitatea posibilitatilor care sa permita utilizatorilor libertatea de configurare dupa bunul plac a propriului instrument! Cu siguranta s-a recurs la aceasta restrictionare deoarece producatori de instrumente muzicale electronice si-au dat seama ca au dat cam prea mult utilizatorilor si ca dand prea mult dintr-o data isi taie astfel singuri creaca de sub picioare ptr. ca noi utilizatorii nu mai depindem de fiecare model nou pe care-l scot ei pe piata! ...Asa insa, in momentul de fata, utilizatorii sunt obligati sa achizitioneze mereu cate-un model nou care iese pe piata, ca sa poata beneficia de cate ceva din ceea ce mai dau producatorii cu taraita! ...Noi utilizatorii ne bucuram ca niste catelusi la fiecare OS-isor pe care ni-l arunca producatorii din cand in cand ...iar producatorii se bucura de continuitatea castigurilor care le sunt asigurate astfel pe termen lung! ...Si uite-asa, toti impreuna vom trai fericiti pana la adanci batraneti (spre norocul si castigul lor) si pana cand moartea ne va desparti (spre ghinionul si prejudiciul lor) 2. Tipologia si valorea calitativa sunetelor unui sintetizator e determinata in primul rand de tipul sintezei folosite ptr. generarea tonurilor si de fidelitatea placii de sunet (cu toate componentele ei) care proceseaza si reda sunetul! PS: ...Si poate asa vor intelege vreodata si cei care se chinuie sa sempleze tambalele si sa le faca sa sune cat mai real, ca sinteza de tip sample folosita ptr. generarea tonurilor este de fapt o sinteza relativ simpla, de compromis intre pret si calitate, principalul motiv ptr. care acest tip de sinteza este foarte folosit de catre producatorii de clape fiind acela ca necesita o putere de procesare mai scazuta (adica pot fi folosite si placi de sunet mai ieftine care sa proceseze si sa redea sunetul) si implicit costuri mai mici ptr. productia clapelor ...si ca altele (mult mai costisitoare) sunt de fapt sintezele de sunet folosite ptr. generarea tonurilor care reproduc cel mai fidel sunetele si efectele instrumentelor acustice si implicit a celor traditionale, folosite in muzica populara, folclor si muzica lautareasca romaneasca ...dar si a oricaror alte tipologii de tonuri folosite si in alte genuri muzicale! ...Si daca vreounu' dintre noi (care lucram dupa ureche si pe bajbaite) isi inchipuie ca vom reusi noi vreodata sa semplam un ton facandu-l totodata sa sune mai bine decat tonurile create de inginerii super-extra-mega specializati care lucreaza ptr. marii producatori de clape, atunci, inseamna ca ne lipseste cu desavarsire simtul realitatii! ...Si ptr. a sustine cu argumente concrete toate cele afirmate anterior, hai sa iau ca exemplu brand-ul Yamaha si sa postez urmatorul LINK: Click aici ! unde se poate observa cu ochiul liber involutia statiilor de lucru Yamaha odata cu iesirea pe piata a fiecarui nou model, comparativ cu modelul Yamaha EX5 de la care s-a plecat initial, model care avea un generator de ton pe baza a patru tipuri de sinteza, si anume sinteza AWM (un alt nume pentru sinteza redare eşantion, adica sample playback synthesis, şi prelevarea de probe, adica sampling) + sinteza AN (analog) + sinteza VL (modelare acustică virtuală) + sinteza FDSP (formula de procesare digitală a sunetului) ...Oare comparativ cu EX5-ul cam ce nota ar merita Motif XF-ul, despre care se spune ca in momentul de fata ar cam fi liderul nr. 1 in ceea ce priveste funcţiile si sound-ul?! Mare ADEVAR ai grait! LINK: Click aici ! [ Edited Thu May 10 2012, 07:56AM ] |
||
Back to top |
|
||
Cuslea_FM |
|
||
Registered Member #10858
Joined: Sat Mar 03 2012, 05:59PMPosts: 909 |
...Aveti aici manualul de utilizare LINK: Click aici ! si aici cateva detalii LINK: Click aici ! unde puteti vedea cam ce-i poate pielea acestui monstru numit EX5 ...Iar aici un demo cu EX5s, numit si EX5 Millennium Edition care e de fapt o editie limitata (doar în jur de 500 de buc. disponibile numai pe piaţa asiatică) EX5s fiind identic cu modelul EX5 doar ca e de cul. argintie: ...Impresionant demo-ul realizat de maestrul Katsunori Ujiie ...dar mai ales impresionanta versatilitatea si multitudinea tipologiilor de sunete pe care le poate genera EX5-ul in functie de imaginatia si inspiratia utilizatorului ...impresionant faptul ca datorita posibilitatilor exceptionale de care dispune EX5-ul, acest synth isi poate gasi aplicabilitate in absolut toate genurile muzicale, si tocmai de aceea, pe buna dreptate, Yamaha EX5 e considerat ca fiind unul dintre cele mai performante si mai versatile synth-uri din toate timpurile [ Edited Sun Nov 04 2012, 08:33PM ] |
||
Back to top |
|
||
ionut extreme |
|
||
Registered Member #16
Joined: Fri May 23 2008, 12:43AMPosts: 271 |
Salutare...si eu consider seria EX5 ( sunt detinator de EX5R dar si de Korg Triton Studio cu MOSS ) ca fiind una dintre cele mai tari scoase de Yamaha (si nu numai), cu toate ca este o serie mai veche are si minusuri - lenta la incarcarea samplerelor , legato mai slabut pe motorul AWM ( comparativ , hai sa spunem cu seria Triton de la Korg, ca de la Yamaha nu avem cu ce model sa comparam...toate modele noi sunt praf la capitolul asta) , imposibilitatea de a combina un patch VL cu unul AN , optiunile ( SCSI , Digital Output Board , Individual Output , OS-ul care necesita schimbarea a patru procesoare , memoriile flash ) sunt foarte scumpe , dar si parti forte - placa de sunet "BETON" , 4 motoare sinteza , legato foarte bun pe motoarele AN si VL , posibilitatea de acordare pe loop a fiecarei nota wave dintr-un multisampler (ceea ce nu am prea vazut pana acum la alte synth-uri) , 4 efecte simultan, sau separat pe fiecare dintre 4 osc-uri din care este compus un patch in modul VOICE , instalarea unei perechi de memorii de 8 mega sampler non volatile (memorii care pastreaza samplerele si dupa reaprinderea clapei , sau modulului) pe langa cele 2 simm-uri de 64 mega... posibilitatea de combinare pe modul VOICE a unui OSC.-VL sau AN cu 3 OSC-uri AWM , sau 2 OSC-uri AN cu 2 AWM , meniu foarte vast plus anumite functii "ascunse"( lucru care a facut sa fie considerata foarte greoaie in editare ) dar cu posibilitatea de a insera 146 functii ,78-AWM , 42-AN , 5-DR , 21-VL, la alegere pe 16 CTRL-uri , fiecare cum vrea sa-si aleaga ( aici sunt multe de spus...incepand de la breath controller , si terminand cu cele 6 Knob-uri ) pentru editarea unui patch , claviatura foarte buna , aceeiasi ca la 9000 PRO , Triton Extreme , Clasic , Studio , Motif ! Concluzie...pentru mine , EX este unul dintre synth-urile de care nu o sa ma despart decat atunci cand Yamaha o sa reintroduca din nou sintezele de pe seria EX , fata de cea care exista acum pe noile modele-PLICTISITORUL SAMPLER ! P.S.- daca este vreun detinator de CLAVIA NORD , poate ne da niste detalii asupra modului de lucru al acestui synth...ex-placa de sunet , optiuni , claviatura , legato pe sampler & patern , numarul de efecte , polifonie , daca are modul Combi ( adica un sampler+patern ,si cate se pot combina), modul de lucru...etc , ! Multumesc !
[ Edited Fri May 11 2012, 12:57AM ] |
||
Back to top |
|
||
Go to page << >> | |
Powered by Clape.ro
Comentarii noi
[download] Set Korg Pa4X ABX Oct 2024 Posted by miki67 on 24 Nov : 11:06
@ionut74, am convertit tot ce mi-ai cerut, dar ca să intre în 256 mega decompensați, a trebuit să cobor toate samplerele la 22000khz. Sper ca rezultatul sa fie satisfăcător. L-am u [more ...]
[download] Set Korg Pa4X ABX Oct 2024 Posted by ionut74 on 21 Nov : 11:48
Folclor, paduri și performanțe, mulțumesc mult, știu că e de muncă, când poți,am 256mb RAM
[download] Set Korg Pa2x Pro ROSON 2016-2017 Posted by tomyy29 on 20 Nov : 22:41
pa manager spune ca ar fi de pa3 nu pa2
[download] Set Korg Pa4X ABX Oct 2024 Posted by miki67 on 19 Nov : 15:43
Cu plăcere băieți!@ionut74, pentru pa2x se poate in limita memoriei. In primul rand să îmi spui daca ai ram 256 mega, apoi să îmi spui ce dorești din set , pentru că tot nu se poat [more ...]
[download] Set Korg Pa4X ABX Oct 2024 Posted by ady81 on 19 Nov : 14:05
Frumos gest!Multumim!
|
|
"Cu cât ai mai mult succes, cu atât devii mai mult un produs al ceva care generează bani."
FB